Poster: Vinnyo
Ik snap sowieso niet waarom hier steeds moeilijk over gedaan wordt, ga lekker naar de KvK en vraag dat nummertje aan. Kost ongeveer maar 40 euro per jaar. Belasting kun je makkelijk zelf doen, boekhouder is helemaal niet nodig.
Poster: Vinnyo
Ik snap sowieso niet waarom hier steeds moeilijk over gedaan wordt, ga lekker naar de KvK en vraag dat nummertje aan. Kost ongeveer maar 40 euro per jaar. Belasting kun je makkelijk zelf doen, boekhouder is helemaal niet nodig.
Poster: DJADMIN
Ooit wel ns gehoord van inkomstenbelasting?
Poster: Sebasz
ach joh zakelijke rekening is nergens voor nodig als je een paar facturen per maand stuurt voor je dj werkzaamheden. zelfde geldt voor een boekhouder; die is ook nog lang niet nodig
Poster: Yorick
O.a.
Jaaropgaven
Eventuele kosten die je terug kan vragen waar je zelf niet aan gedacht heb, ook kortingen/voordelen etc..
Eventuele verbeteringen en of correcties...
Ik adviseer een zakelijke rekening.
?
Hoe netter je werk hoe minder snel ze bij jou komen of hoe sneller ze weer weg zijn bij je.
Ik heb ze tijdje geleden over de stoep gehad en ze adviseren voor iedereen een boekhouder te nemen.
Heb complimenten over mijn werk wijzen gekregen. Alles klopte van uren tot kilometer tot rekening.
En jongens die er geen ??n hebben het kan lang goed gaan en goed blijven gaan. Maar heb ik de praktijk paar keer gezien bij collega's / vrienden dat ze flink moesten lappen en een en ander recht moetsten zetten..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.