Poster: Sebasz
Gewoon oordoppen indoen. Of de DJ nou het hoog verder open heeft gedraaid of niet, gehoorbeschadiging krijg je toch wel. En sowieso is het geluid overal ruk, maar wat wil je met de akoestiek van die clubs, je krijgt het nooit zo zuiver als bij je thuis.
Daaraast wil ik even inhaken op FSR. Je zult vast een goede jongen zijn hoor, maar denken dat de DJ's het zweet uitbreekt als jij binnen komt lopen.. Laat me niet lachen?. Die denken waarschijnlijk 'oh, daar heb je die bijdehante piemel weer' (no offence). In veel van de zaken/danscafe's op de Korenmarkt is het niet eens belangrijk om te beatmatchen. Geloof mij: die dj's kunnen dat (in de meeste gevallen dan toch) heus wel. Het gaat daar veel meer om een lekkere vibe cree?ren, dan om die ene autistische jongen die daar rond loopt te plezieren met een perfecte beatmatch, terwijl 99.9% van het publiek dat helemaal niet boeit en liever een leuke avond heeft.
Poster: FSR
@Sebasz, hoewel het er behoorlijk overdreven staat idd, zit er wel een kern van waarheid in?.?O.a. Plaza, 5th Avenue & Loft hebben de 'overdrijving' wel ervaren als hoe het er staat...
Hoe kom je trouwens bij het voorbeeld van een 'autistische jongen plezieren met een perfecte beatmatch'? (PM-en we over)...
En sowieso is het geluid overal ruk, maar wat wil je met de akoestiek van die clubs, je krijgt het nooit zo zuiver als bij je thuis.
Poster: Estacy
Akoustiek is iets aan te doen. Bovendien in een volle club is akoustik al een heel eind opgelost door bossen haar en kilos roze vlees.?
En je krijgt het in een club niet zo?zuiver als thuis, maar wel anders. Thuis sta jij niet met wapperende broekspijpen en een trillende borstkas muziek te luisteren. In een club hoort dat er wel bij, maar zelfs dat is te moeilijk.
Poster: Mr-
?ben ik er niet kapot van om in een ''volkswagen polo club'' te staan als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik heb nog noooooit ergens in een club 'mooi' geluid gehoord. Maar goed, 'mooi' is relatief... Ik weet niet wanneer jij het mooi/ cq fatsoenlijk geluid vindt?
Ik weet precies waar ik over praat, en hoe het in tenten als de 5th eraan toe gaat. Ken veel van de dj's uit die tenten in Arnhem en Nijmegen ook persoonlijk, gezien ik voor dezelfde organisatie heb gewerkt. Er is niemand die zal denken als jij (of beter gezegd: uberhaupt iemand die denkt een goede dj te zijn) binnen komt lopen van 'ohjee daar heb je hem nu moet ik even goed mijn best doen', maar eerder zoals ik al zei 'oh daar heb je die bijdehante piemel weer'. DJ's die al een tijd voor die organisatie draaien kunnen zeker wel beatmatchen en een feestje bouwen. Kun je dat niet vlieg je er al gauw weer uit?
Poster: Wytse
Ik heb ook een tijdje voor die organisatie gewerkt (iets met Beheer op het einde?), k heb in de 5th in Arnhem regelmatig lopen zeuren of ik een keer aan die processor mocht draaien, een rampestamp dance preset voor die speakers werkt echt niet als je daar een mooi jazz bandje moet schuiven.