koptelefoon advies
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

erwiin    posted on 28-04-2013 02:52
Ben nu net begonnen met draaien en heb steeds met een goedkope koptelefoon gedraaid, ?nu wil ik wat goeds aanschaffen en zou graag jullie advies willen.
Wat zoek ik.

Een koptelefoon met een strak design,?
Schelpen die om je hele oor vallen,
Goed en eerlijk geluid;
Comfortabel, ?niet dat je na 4 uren last van je oren hebt,?
Budget 150.?

Me broertje heeft dre beats studios maar die beginnen na een uur niet meer fijn te voelen dus die valt af, hdj 1500 heb ze zelf een opgehad voor half uurtje en die zaten fijn maar weet niet hoe dat op lange termijn is.

Alvast bedankt.

What do you think about koptelefoon advies ??

Vote :   

Martullia    posted on 28-04-2013 03:01
////www.djresource.eu/Forum/topic/24883/Koptelefoon/
Tekhead    posted on 28-04-2013 03:07
Er zijn al zoveel topics gemaakt over Hoofdtelefoons, gebruik eens even de search knop en zoek naar hoofdtelefoons, ga je steeds weer dezelfde antwoorden vinden nl dat het persoonlijke smaak is. Voor +/- 150,00 ? heb je al een fantastische HP en voor minder ook. Vergeet niet dat wat voor de ene lekker klinkt, voor iemand anders niet goed klinkt, de ene heeft het liefst een harde bass, al dan niet geforceerd, de andere wil alleen loepzuivere klank, de ene wil een zo licht mogelijke HP, de andere wil een robuust aanvoelende HP, de ene vind Design belangrijk, de andere totaal niet, snap je ? Ik heb het al tot treurens toe vermeld, neem 1 of meerdere CD's mee met je voorkeur muziek, en beluister die met verschillende HP's en dan zal je wel tot de conclussie komen welke voor jouw beste aankoop is.

De HDJ-1500 van Pioneer is een recente HP dus wat hij op langere termijn gaat doen weet uiteraard niemand niet maar Pioneer HP's zitten meestal aangenaam en hebben een mooie klank, maar uiteraard betaal je weer genoeg bij voor de naam en dat is bij elk produkt van Pioneer, ben je dat bereid te betalen ? De meest verkochte HP merken zijn, Pioneer, Sennheiser, Technics, AKG, Sony, AIAIAI, maar alternatieven genoeg. Suc6
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 28-04-2013 14:46
Inderdaad, het is echt heel persoonlijk.

Zelf raad ik altijd de Technics RP-DJ1210 aan. Die kost maar 100 euro. Super geluid, gaat kei hard, lekker licht. Maar vooral: hij is echt onverwoestbaar. het is wel een DJ HP, dus voor gewoon luisteren zit ie niet echt geweldig voor langer dan 2 uur.?

Ik kan alleen maar beamen wat Tek zegt, testen die hap. Als je 150 euro voor een koptelefoon wil betalen, dan kan een trein/buskaartje naar de dichtsbijzijnde DJ shop daar ook wel vanaf.

hier nog een leuke link voor jouw
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 28-04-2013 @ 14:48:22 (8%)
FASA    posted on 28-04-2013 14:58
Het verbaasd me dat hij niet vaker wordt aangeraden maar check zeker deze:
Allen & heath Xone XD2 53
?
Hij past prima binnen je budget en persoonlijk vind ik hem veel fijner dan de Pioneers. Eerlijker geluid en vnid hem fijner zitten.
?
Dit is natuurlijk een kwestie van smaak maar probeer hem zeker!
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Lau_Rel    posted on 28-04-2013 16:24
ik zelf heb al 8 jaar een Stanton Dj Pro 2000, heeft me nog nooit in de steek gelaten, 1x de hoofdkussens vervangen en een extra koortje?gekocht om dat ik dacht dat deze toch wel eens een keer kapot zou gaan. (tot op heden nog niet eens uit de verpakking gehaald )
geluid is goed ook?tijdens optredens heeft deze HP me nooit laten vallen!
kwa design is het misschien geen Dr Dre maar hij ziet er gewoon leuk uit en ?voor de prijs zou ik het zeker niet laten Winking my eye
sluit goed af om je oren en ik heb er zeker wel al eens 5 uur achterelkaar mee gedraaid (thuis) en hij blijft gewoon lekker zitten!

Its All Music
User edit by Lau_Rel on 28-04-2013 @ 16:29:24 (76%)
FASA    posted on 28-04-2013 16:31
Ik snap sowieso niet wat mensen mooi vinden aan Beats, vind ze echt zo spuuglelijk.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Tekhead    posted on 29-04-2013 05:11
Poster: FASA
Ik snap sowieso niet wat mensen mooi vinden aan Beats, vind ze echt zo spuuglelijk.

Ik ook, maar dat is persoonlijke smaak, en tis ook 'in' om een dr.dre rond je nekt te hangen, ik zeg altijd, over smaken, geuren, kleuren en vrouwen moet je niet in discussie gaan Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
hoppie    posted on 29-04-2013 16:30
ik loop elke dag met mijn?Technics RP-DH1200?om mijn nek. zeer tevereden over. beetje aangedikte bas maar dat vind ik fijn. heb er nooit last van. ook niet met alledaags (ook niet dj gerelateerd) gebruik
Question everything
Lucalicious    posted on 02-05-2013 13:53
Ik verkoop mijn Technics RP-DH1200, echt een top ding!! Ik draai echter met in-ears tegenwoordig, dus is die overbodig. Voor 60 euro mag je m hebbn. PM me als je interesse hebt!
Blackaround    posted on 02-05-2013 14:13
Ik heb een Pioneer HDJ 1000 Limited black te koop staan man!
Ik ga kijken voor een kleinere hoofdtelefoon.

Deze is nog geen jaar oud.. heb hem in?17/7/12 aangekocht!
Er is nog geen enkele gebruikersspoor aanwezig!

Alles is aanwezig, doos, factuur..?
Je krijgt hem helemaal zoals ik hem nieuw heb gekocht!

Hier de link naar mijn zoekertje:
http://www.2dehands.be/audio-video-tv/audio-apparatuur/hoofdtelefoon/pioneer-hdj-1000-limited-black-152182928.html

This is an old Topic

No new postings for 4.502 days.
 Post CommentThat would be 150.1 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

281 Users online: 173 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 64.713
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.861.750