Numark Axis 9
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lau_Rel    posted on 23-04-2013 22:46
Hallo allemaal!?

Ik ben op zoek naar een cdspeler voor als extra bij mn huidige set up, nu kan ik via via een Numark Axis 9 op de kop tikken.?
Nu heb ik niet een al te hoog budget en er ook niet teveel voor wil uitgeven (m'n passie toch ligt bij het draaien van Vinyl)
was ik benieuwd of de Axis9 anno 2013 nog wel een leuke cd-speler is voor erbij Happy, laughing
De recenties destijds waren vrij lovend, ik heb in het verleden wel eens op cdj's gedraaid van Pioneer maar ik ga er van uit dat
deze totaal niet te vergelijken zijn(?)
ik wil er gewoon tracks mee draaien tussen mn plaatjes door, is het jogweel bijvoorbeeld ultra gevoelig of kan je het een beetje met een techics vergelijken ? . De effecten er op zijn pure bijzaak.?
mijn vraag is dus; is het nog een volwaardige cdspeler ?
Its All Music

What do you think about Numark Axis 9 ??

Vote :   

main    posted on 24-04-2013 06:41
Jazeker, heb ze al een jaar of 5. Zelfs de DJR contest mee gewonnen. Ik zal je straks even een link sturen naar mn youtube kanaal, dan zie je ze in actie, zit nu op mobiel namelijk. ?Of zoek naar axis9dj, das mn username op youtube.
Lau_Rel    posted on 28-04-2013 14:45
Poster: main
Jazeker, heb ze al een jaar of 5. Zelfs de DJR contest mee gewonnen. Ik zal je straks even een link sturen naar mn youtube kanaal, dan zie je ze in actie, zit nu op mobiel namelijk. ?Of zoek naar axis9dj, das mn username op youtube.

heb inmiddels je setjes gevonden op You-tube! klinkt lekker, props daar voor!
Heb ff flink wat research gedaan op het internet en heb besloten o hem toch aan teschaffen! voor de prijs kan ik het gewoon niet laten. is het niets voor mij dan gaat het apperaat gewoon weer op marktplaats! kan ik er mee uit de voeten dan kan ik altijd nog overwegen om een 2e er bij te?kopen Happy, laughing??
Its All Music
TORSKY    posted on 28-04-2013 16:38
wat is de vraagprijs als ik vragen mag? ben eens nieuwsgierig wat daarvoor nog gegeven/gevraagd wordt Happy, laughing
main    posted on 28-04-2013 17:55
Die van mij staan te koop, doe eens een mooi bod!
Lau_Rel    posted on 28-04-2013 22:01
Poster: TORSKY
wat is de vraagprijs als ik vragen mag? ben eens nieuwsgierig wat daarvoor nog gegeven/gevraagd wordt Happy, laughing

ik neem er 1 over voor 50 euro Happy, laughing
gemiddeld?word er nog??150/180 euro per set gevraagd
Its All Music

This is an old Topic

No new postings for 4.397 days.
 Post CommentThat would be 146.6 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

150 Users online: 25 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 42.463
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.715.415