Ik zit vaak op DJdownload.com maar hoe reken je daar af?
Je kan alleen maar via VisaCard afrekenen, en aangezien dat ik alleen maar een postbank rekening heb, hoe kan ik dan betalen.
En krijg je ook een bewijs daarvan zodat je kan bewijzen dat he LEGAAL is?
Ik kreeg toen ik een pioneer cdj-200 kocht 20,- van hun om bij djdownload dan liedjes te mogen dowloaden...
Wie kan mij helpen?
User edit by RoyBeware on 23-02-2006 @ 11:05:41 (100%)
What do you think about Djdownload.com hoe afrekenen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je geen code gehad die je ergens kan invullen? Bij dance-tunes krijg ik altijd een code om die vervolgens bij mijn Profile in te vullen. Dan krijg je credits die je kan gebruiken om nummers te downloaden. Succes!
Dat is allemaal gelukt en heb ik al op cd staan, maar nu wil ik andere nummers gaan kopen, maar nu moet je dan betalen maar kan alleen vai Visa card en nog een paar. En Mastercard. Maar ik heb gewoon een postbank pinpasje dus
ik heb alleen Mastero ofzo wat erop staat en sommige anderen online platen/mp3 nummers verkopen hebben dat wel.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.