Platen keuze?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jurgen1994    posted on 22-04-2013 10:17
Binnenkort moet ik draaien voor een DJ Contest alleen zit ik met 1 probleem.
Ik moet als aller eerste DJ draaien dus met welke track kan ik het beste beginnen want ik wil niet te hard van stapel lopen maar wel goed beginnen.
Ik zoek een track die wat vocals heeft, kan iemand me helpen?
Hieronder zie je de rest van me tracklist:
-Kid Kaio & Artistic Raw - spacebass
-Henry Fong & Toby Green - revival
-Blasterjaxx - Koala
-Laidback Luke & Hardwell - Dynamo

Mvg,

Jurgen

What do you think about Platen keuze? ??

Vote :   

FSR    posted on 22-04-2013 10:38
Als wij bepalen wat je 1e platenkeus wordt dan heb je de DJ Contest al bij stap 1 verloren...

En wel om 2 redenen:
- Elk persoon heeft een eigen 'sound'. En dat begint al bij de keuze welke platen we fijn vinden om in onze set te draaien.
- Als je al op een (aangekondigd) DJ Contest niet weet welke 1e plaat je draait dan voorspel ik een dalende carri?re voor je, je hebt immers niet altijd de tijd om bij elke set te vragen 'welke platen-keuze?' hier op DJR...

Doe er je voordeel mee...
D-Jesse    posted on 22-04-2013 13:13
Welk publiek is ook een belangrijke factor. Ik had een dj contest op friss en merkte dat sletjeshouse het toch echt beter deed dan I 'Could Be The One, tot mijn grote verbazing. Ook is het jouw deelname en moeten wij niet voor jou gaan bepalen wat je wilt draaien...
Gerdo    posted on 22-04-2013 15:28
Begin met iets verrassends dan heb je gelijk de aandacht!
MrQreeny    posted on 22-04-2013 15:45
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 22-04-2013 @ 15:47:50 (100%)
Mixuel    posted on 22-04-2013 23:01
Poster: D-Jesse
Welk publiek is ook een belangrijke factor. Ik had een dj contest op friss en merkte dat sletjeshouse het toch echt beter deed dan I 'Could Be The One, tot mijn grote verbazing. Ook is het jouw deelname en moeten wij niet voor jou gaan bepalen wat je wilt draaien...

Sletjeshouse?Cool
Music is so wonderful !
Martullia    posted on 22-04-2013 23:17
Als dit niet kunt snap ik niet waarom je aan een DJ contest mee gaat doen. Dj 'n is meer dan alleen plaatjes gelijk leggen zelf je eigen tracks zoeken en bepalen wat je gaat draaien hoort daar ook bij. Ga dan eerst een keer voor wat vrienden draaien ofzo.
User edit by Martullia on 22-04-2013 @ 23:18:07 (27%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

126 Users online: 30 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 51.555
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.724.507