Hoi hoi,
?
Aankomende week draai ik op een feest met een leger thema. Mij is verzoekt om daar het eerste half uur puur alleen maar nummers te draaien die betrekking hebben op het thema. Als voorbeeld werd gegeven captain jack en jingles als alarmen en geweerschoten mag niet van de locatie houder.
?
Zelf vind ik dit nogal een moeilijk thema om muziek in te vinden. Is er iemand die sugestie nummers heeft? Dat zou namelijk hartstikke mooi zijn!
?
Alvast bedankt.
Soundcloud: www.soundcloud.com/DJBryzer
What do you think about opzoek naar ''leger'' thema muziek ??
Bedankt voor de reacties allemaal, dit heeft flink geholpen.
?
Het is toch ook wel even een kippenvel moment als je bepaalde nummers luisterd en je je dan bedenkt dat er onvoorstelbaar veel mensen zijn gestorven tijdens oorlogen en dat dit nog nu nog steeds gewoon gebeurt.
?
Nu nog eventjes de laatste dingentjes duidelijk hebben omterent die geweerschoten en dan moet het zeker goed komen vrijdag. Ik wil namelijk wel zeker weten of de schoolleiding echt geen geweerschoten wilt mochten die gewoon in nummers voorkomen of dat dit wettelijk verboden is. Het gaat hier dus om een LSD en het eerste half uur sta ik dus buiten op een podium. Daarna binnen maar dan is het gewoon feesten.
In Thomas Gold - Fanfare zit wel een marcheerstukje. En in Thomas Gold - Marsch Marsch natuurlijk ook.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 25-04-2013 @ 23:36:00 (96%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.