Deep House
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vandenbroeck    posted on 21-04-2013 10:59

Hey jongens!

Al weer een tijdje geleden dat ik nog iets postte, maar had het heel druk, sorry daarvoor!
Heb ondertussen ook wat zitten werken rond Deep House en meer de underground stijlen zoals Tech House, Minimal, etc!
Heb gisteren een Deep House setje gemixt en wil weten wat jullie er van vinden, het is men eerste Deep House set, weet niet wat ik er van moet vinden, ben er zelf wel vrij content van: http://www.mixcloud.com/aleksiofficial/aleksi-pres-deep-love-episode-001/

GreetSleeping
Michiel // ALEKSI

What do you think about Deep House ??

Vote :   
Vandenbroeck    posted on 21-04-2013 17:43
User edit by Vandenbroeck on 24-04-2013 @ 18:01:52 (100%)
FASA    posted on 22-04-2013 00:10
Leuk setje, Ben zelf niet zo van de deephouse, maar dit vind ik wel lekker om beetje bij te komen na de hardtecho/Schranzparty in Beesd vanacht :P
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Vandenbroeck    posted on 22-04-2013 21:54
Bedankt! Zijn er hier mensen die goede Deep House blogs kennen? Of nog andere mensen met feedback of commentaar?
Vandenbroeck    posted on 24-04-2013 18:02
Waarom als ik iets op dit forum zit, reageert er hoogstens 1 iemand? Altijd
Martullia    posted on 24-04-2013 19:09
Misschien omdat 13 nummers in een mix van een uur wel erg weinig is.
En er zijn zoveel mensen die overal hun mix droppen dat je er een dagtaak aan hebt om ze allemaal te luisteren.
User edit by Martullia on 24-04-2013 @ 19:11:49 (2%)
Drumworks    posted on 24-04-2013 19:10
omdat je het geduld niet hebt, soms reageert er snel iemand en soms ook niet. Het is en blijft een forum, mensen zijn vrij om te reageren. Willen ze dat niet, dan is dat jammer.

Zelf ben ik niet echt van de deephouse, maar het zit goed in elkaar hoor Winking my eye

The beats are still banging :)
DanielDale    posted on 27-04-2013 18:02
Poster: Vandenbroeck
Waarom als ik iets op dit forum zit, reageert er hoogstens 1 iemand? Altijd

Vatoforum is tofffff, reageren ze snel.
Drop Beats, Not Bombs
Estacy    posted on 27-04-2013 19:15
omdat er nu bijv. maar zo'n 8 users online zijn? De meeste hebben wel betere dingen te doen dan mixen luisteren in een genre wat ze niet leuk vinden van een persoon die ze niet kennen. DJR is wat dat betreft niet de site voor mixtapes.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 28-04-2013 04:10
Poster: Martullia
Misschien omdat 13 nummers in een mix van een uur wel erg weinig is.
En er zijn zoveel mensen die overal hun mix droppen dat je er een dagtaak aan hebt om ze allemaal te luisteren.

Wat heeft dat aantal nummers er nu mee te maken ? Ok, dat is niet veel, maar deep house is ook niet de styl' waar je elke 30 sec. van plaat veranderd.
Poster: Vandenbroeck
Bedankt! Zijn er hier mensen die goede Deep House blogs kennen? Of nog andere mensen met feedback of commentaar?

Deep house blogs ken ik niet, feedback wil ik wel geven. Deep house was vroeger heel populair in de grote Nederlandse Clubs zoals de iT in A'dam, Danssalon, Roxy,.... en ook in sommige clubs in Belgie zoals Who's Who's Club in Brussel.
Ik was een zeer regelmatige bezoeker van die tenten omdat de sfeer er cousy was, het volk happy en lief, en de muziek de crowd happy maakte. Ik luisterde en bezocht ook toen niet alleen maar Technoclubs hoor. Nu ben ik geen echte liefhebber meer van Deep-House omdat de huidige Deep-house mist wat ik vroeger aan deze styl' zo aangenaam vond ! Nu moet ik zeggen dat je mix lekker gemaakt is met vooral enkele lekkere klassiekers ertussen gemixt, en deze oudere tracks klinken gewoon een stuk lekkerder. Het is hier een forum met een overgrote meerderheid Tech-house fans, die (jammer genoeg) meestal alleen naar die styl' luisteren, als ze dat al doen. Meer moet je er niet achter zoeken.

Poster: Estacy
omdat er nu bijv. maar zo'n 8 users online zijn? De meeste hebben wel betere dingen te doen dan mixen luisteren in een genre wat ze niet leuk vinden van een persoon die ze niet kennen. DJR is wat dat betreft niet de site voor mixtapes.

Hier volg ik je wel, DJR is niet the place to be voor feedback op mixtapes, maar is toch niet de enige reden, de meeste hier zijn nog heel jong en hebben hun eigen weg nog te zoeken in hun muziek voorkeur. Trouwens als je heel jong bent verander je regelmatig nog van voorkeur en dat zijn dan meestal heel populaire en vaak commercie?le genr?'s, en vergeet niet dat de meeste leden hier omwille van hun leeftijd niet veel de gelegenheid krijgen om andere stijlen LIVE te ontdekken of te beleven, en deep-house is nu niet direct een stijl wat gedraaid wordt in hun omgeving.?
Ik ben dat stadium uiteraard al lang voorbij en luister meestal wel naar de mixtapes door leden hier gelaatst (behalve RnB, skihut/hoempapa of lange dubstep setjes.?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

109 Users online: 21 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 32.907
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.841.366