Hey jongens!
Al weer een tijdje geleden dat ik nog iets postte, maar had het heel druk, sorry daarvoor!
Heb ondertussen ook wat zitten werken rond Deep House en meer de underground stijlen zoals Tech House, Minimal, etc!
Heb gisteren een Deep House setje gemixt en wil weten wat jullie er van vinden, het is men eerste Deep House set, weet niet wat ik er van moet vinden, ben er zelf wel vrij content van: http://www.mixcloud.com/aleksiofficial/aleksi-pres-deep-love-episode-001/
Greet
Michiel // ALEKSI
Poster: Vandenbroeck
Waarom als ik iets op dit forum zit, reageert er hoogstens 1 iemand? Altijd
Poster: Martullia
Misschien omdat 13 nummers in een mix van een uur wel erg weinig is.
En er zijn zoveel mensen die overal hun mix droppen dat je er een dagtaak aan hebt om ze allemaal te luisteren.
Poster: Vandenbroeck
Bedankt! Zijn er hier mensen die goede Deep House blogs kennen? Of nog andere mensen met feedback of commentaar?
Poster: Estacy
omdat er nu bijv. maar zo'n 8 users online zijn? De meeste hebben wel betere dingen te doen dan mixen luisteren in een genre wat ze niet leuk vinden van een persoon die ze niet kennen. DJR is wat dat betreft niet de site voor mixtapes.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.