Mijn Naam is johan en draai sinds 2001, begonnen met Hardcore en Vinyl en door de jaren heen verschillende stijlen ontdekt , Jump/Tek , (Hard)Trance en Millenium Hardcore zijn ruim vertegenwoordigd in mn vinyl collectie. Ik heb hier in de regio op wat leuke feestjes mogen draaien en zo nu? dan sporadisch nog eens! Ik heb in het verleden een paar keer liveop de radio mogen draaien (o,a TheLimit.fm?) Sinds de?geboorte van mn 1e zoon?ben ik inmiddels 2 keer verplicht verhuisd?binnenshuis en nu heb?druk aan het klussen aan mn draaikamer4.0
Mijn Gear : 2x Technics Sl1200 Mk2 en een Pioneer Djm400 en?(en vanaf morgen) ?2 x Numark Axis 4 (gewoon voor erbij) Binnenkort zal ik een paar foto's uploaden van mn Hobbyhok!
Its All Music
What do you think about Its Me... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Lau_Rel so im stuck with my sl1200 voorlopig
Dat is ook geen staf :P
Welkom op het forum!
This is an old Topic
No new postings for 4.485 days. Post CommentThat would be 149.5 months or a whopping 12.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.