Koningslied (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mixuel    posted on 19-04-2013 22:49
Wat vinden jullie nou van het nieuwe koningslied ?

Music is so wonderful !

What do you think about Koningslied ??

Vote :   

main    posted on 22-04-2013 15:37
Dat t niveau in Nederland laag was is al een tijdje duidelijk dacht ik
Mixuel    posted on 22-04-2013 18:06
LouisCasper    posted on 23-04-2013 19:38
De karaoke versie is nog single van de week in iTunes ook. Echt een ramp, dat nummer.

https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewMultiRoom?cc=nl&fcId=458856424
http://www.louiscasper.com
Drumworks    posted on 23-04-2013 20:16
de eerste die hier een fatsoenlijke remix van maakt wint van mij de titel Held van het jaar :D
The beats are still banging :)
Drumworks    posted on 23-04-2013 20:19
Poster: Maracas
kijk trouwens die hond eens even lekker afgetrokken worden in de clip, op 2.12

http://www.youtube.com/watch?v=MEUKyKb4g6k&feature=youtu.be

En bij 4.18 de wereldberoemde kabouter buttplug haha?Cool
Dolivieira    posted on 23-04-2013 20:26
Wat ik eigenlijk vind. Is dat we er eigelijk geen topic voor moeten openen. Dit heeft geen f*ck met DJen te maken. Doe die onzin lekker in de late leeuw.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Drumworks    posted on 23-04-2013 21:07
je hebt gelijk, maar toch vind ik dit afkraaktopic wel grappig Happy, laughing
FSR    posted on 23-04-2013 21:29
Poster: Dolivieira
Wat ik eigenlijk vind. Is dat we er eigelijk geen topic voor moeten openen. Dit heeft geen f*ck met DJen te maken. Doe die onzin lekker in de late leeuw.

Wellicht de definitie van wat wel en niet kan en vooral waar het dan wel moeten in het algemeen zou een prima oplossing zijn voor de wildgroei aan dit formaat topics Happy, laughing
Tekhead    posted on 23-04-2013 23:10

Kan niet iedereen lezen dan Dennis, maar begrijp het wel hoor, beetje crazy om er een topic over te openen. Ik snap geen ene moer van heel die heisa over een koningslied, ik snap zelfs niet waarom er een koning moet zijn, echt niet, oprotten met die geldverslindende over het paard getilde karaoke figuren.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
hoppie    posted on 23-04-2013 23:19
ik weet waarom dit nummer zo gehaat is. en onze grote vriend john heeft er niets mee te maken

http://www.youtube.com/watch?v=MEUKyKb4g6k&feature=youtu.be

en nee, dit is geen grapje
Question everything
Snoey    posted on 24-04-2013 19:57
Poster: DJADMIN
Gelukkig zijn er de afgelopen week geen andere belangrijke dingen gebeurd...aanslagen...brandjes met meerdere doden...natuurgeweld...kabinetsafspraken voor de komende jaren...en waar maken wij ons druk om ? Echt belachelijk, sorry dat ik het zeg. Geeft voor velen in Nederland het niveau aan.

?
Dat heeft te maken met de relevantie van de gebeurtenis en de plaats. Koningslied heeft een sterkere relatie met Nederlanders dan een bomaanslag in Amerika. Zover ik snel weet zijn er geen grote bom aanslagen recent geweest in ons land en ten tweede is koninginnedag of het koningshuis een stuk relevanter dan Amerika voor de gemiddelde Hollander. Dus mensen zullen inderdaad iets onzinnigs als het koningslied eerder opmerken of bespreken dan een bom aanslag in Amerika.?
En zo zijn er nog 1000 dingen waar we geen weet van hebben in de wereld om dat er geen aandacht aan gegeven wordt, omdat andere dingen relevantre zijn voor ?ons dan dat.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 24-04-2013 20:08
Koningslied inhoudelijk, waarom zoveel verschillende zangers -> klinkt rommelig bijv 1:17.
?
Had liever dat Marco Borsato het hele lied in zijn eentje had gezongen. Als iemand zich volkzanger (zonder sjonnie imago) mag noemen is hij het wel. Nu krijg ik het idee dat een hoop (bijna) vergeten artiesten een graantje mee willen pikken van de media aandacht.?
?
Ik snap het idee wel, Nederland heeft vele muziekanten in verschillende muziek stylen.?
?
Maar het nummer mist twee dingen, een orkest met trompetten a la wilhelmus met een goed emotioneel en vooral trots rustig stuk waarin je uit volle borst kan meezingen. Daarnaast mist het een feestelijk deel waar alle handjes trots de lucht ingaan.
?
Ook mist het een promotioneel deel voor het buitenland, 'ik waak over je in de nacht' is dit totaaaaaaaal niet... Het is suf en treurig en niet iets waar je trots op kan zijn. Want over je waken doet Jezus ook... ?
DJADMIN    posted on 24-04-2013 20:24
Poster: Snoey
?
Dat heeft te maken met de relevantie van de gebeurtenis en de plaats. Koningslied heeft een sterkere relatie met Nederlanders dan een bomaanslag in Amerika. Zover ik snel weet zijn er geen grote bom aanslagen recent geweest in ons land en ten tweede is koninginnedag of het koningshuis een stuk relevanter dan Amerika voor de gemiddelde Hollander. Dus mensen zullen inderdaad iets onzinnigs als het koningslied eerder opmerken of bespreken dan een bom aanslag in Amerika.?
En zo zijn er nog 1000 dingen waar we geen weet van hebben in de wereld om dat er geen aandacht aan gegeven wordt, omdat andere dingen relevantre zijn voor ?ons dan dat.

Nieuwspunten van de laatste week die er weldegelijk toe doen in Nederland ;

- Nieuwe zorgplannen / meerjarenplannen kabinet
- Dreigende triple dip
- Nieuwe pensioenregels
- Nieuwe maatregelen ECB t.a.v. de euro

Dat gaan we allemaal voelen, is in onze straat...nee, wij hebben het over het Koningslied en een of andere debiel die dreigt een aanslag op een school te gaan plegen...tja, zo vraag je er ook om...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Snoey    posted on 24-04-2013 21:46
Poster: DJADMIN
Nieuwspunten van de laatste week die er weldegelijk toe doen in Nederland ;

- Nieuwe zorgplannen / meerjarenplannen kabinet
- Dreigende triple dip
- Nieuwe pensioenregels
- Nieuwe maatregelen ECB t.a.v. de euro

Dat gaan we allemaal voelen, is in onze straat...nee, wij hebben het over het Koningslied en een of andere debiel die dreigt een aanslag op een school te gaan plegen...tja, zo vraag je er ook om...

?
Daar moet ik je gelijk ingeven. Wel komt daarbij kijken dat dit aangeeft dat mensen liever problemen negeren of liever 'leuk' nieuws kijken om om afleiding te hebben van de echte problemen.?
?
Nieuws op entertainment zenders zegt al genoeg. Voor mij ook de reden waarom ik jaren geleden mijn tv weg gegooid heb, zinloze programma's met heel veel reclames en een aabod wat door je strot gedouwd wordt.?
Dolivieira    posted on 24-04-2013 22:18
En als je dan ook nog het geld niet heb om die dingen te kopen. Dan is het helemaal erg. Ik ben het Tekhead eens. Waarom zoveel geld sprenderen aan een feest om het koningschap terwijl de helft van nederland moeten kijken om de touwtjes aan elkaar te knopen. En dan nog druk maken om een lied, die het niet waard is om voor een koning dan wel helemaal niet voor het volk op te dragen, die ook nog eens vol met taal fouten zit. En Rutte maar roepen koop die auto of koop die huis. Weg met stelletje geld verslinderde elite volk. Sorry moest er ff uit. Ik heb gelukkig nog een vaste basn. Maar er zitten nu veel mensen thuis die geen werk meer hebben en die een huis van de bank hebben, en een auto die niet is afbetaalt enz enz.

Hou me te goede ik maak ook genoeg taal fouten. Kijk maar hier boven. Maar voor zn lied mag dat niet.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 24-04-2013 @ 22:20:31 (15%)
Maracas    posted on 24-04-2013 23:37
Poster: Snoey
?
en een aabod wat door je strot gedouwd wordt.?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yfWYOSDrOkU[/youtube]
?
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Tekhead    posted on 24-04-2013 23:46
En als je dan ook nog het geld niet heb om die dingen te kopen. Dan is het helemaal erg. Ik ben het Tekhead eens. Waarom zoveel geld sprenderen aan een feest om het koningschap terwijl de helft van nederland moeten kijken om de touwtjes aan elkaar te knopen. En dan nog druk maken om een lied, die het niet waard is om voor een koning dan wel helemaal niet voor het volk op te dragen, die ook nog eens vol met taal fouten zit. En Rutte maar roepen koop die auto of koop die huis. Weg met stelletje geld verslinderde elite volk. Sorry moest er ff uit. Ik heb gelukkig nog een vaste basn. Maar er zitten nu veel mensen thuis die geen werk meer hebben en die een huis van de bank hebben, en een auto die niet is afbetaalt enz enz.

Hou me te goede ik maak ook genoeg taal fouten. Kijk maar hier boven. Maar voor zn lied mag dat niet.

En dan had ik het ook over ons koningshuis, waar geen enkele van die klerelijers werkt, niemand en wij maar betalen, wij hebben zelfs 2 koninginnen, komaan zeg, en dan gaat die oude Spaanse taart nog wat geld doorsluizen naar haar nichten in Spanje, fucking Bich, ga maar snel dood, je hebt met je 90 j of ouder al lang genoeg geprofiteerd.
MrQreeny    posted on 25-04-2013 10:01
Poster: djcanta
http://www.dichtbij.nl/den%20bosch/regionaal-nieuws/artikel/2753713/akkoorden-koningslied-gejat-van-bosschenaar-video.aspx

Wat dacht je van deze dan?? Check:
http://www.youtube.com/watch?v=rNpLCfWCr8c

Hier het hele origineel:
http://www.youtube.com/watch?v=9jYLTn4fKYQ

Wat een laffe bloedhond... Het instrumentale gedeelte kon ik nog enigszins waarderen, maar blijkt dus weer gejat haaha.

Daarnaast is de tekst geschreven door 3000 analfabeten, dus met andere woorden: die hele Ewbank heeft geen kut uitgevoerd?CoolEmbarassed?Ik geloof zelf niet, maar ik vind die 10000 reasons wel echt mooi :O
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 25-04-2013 @ 10:04:51 (75%)
Snoey    posted on 25-04-2013 20:00
Poster: Maracas
http://www.youtube.com/watch?v=yfWYOSDrOkU
?

?
Sponsored by Carglas
Tekhead    posted on 25-04-2013 20:20
Mijn tekst van vroegere jaren:

Join me in my dream.
My trip to Fantasy
I`m floating on the waves
All is quit... And peacefull
As i open my eyes, I see a moonbow
Its Colours moving changing
and rotating like a colidescope
I`m not afraid...

I feel one with the Universe
I`m afloat on the waves
Naked...
All of a sudden i hear voices
Whispering my name...
I look around,
but there is no one there

I`m still looking at the moonbow
I`ts brightness tickling my bodys..
sending me signals.. Reaching into my brain

I`m paralized...
Filled with emotions i can not control..
I remain totaly Conscious.
Taken over by the spell...

I`m floating on the waves
I`m lifted up, High in the sky..
I`m shut off from the world
and enter into the moonbow...
I`m overwhelmed with strange emotions,
Taken control over my brain.
I`ts beatuful...
Floating in the center of the universe.
Afloat in heaven.
Surrounded by angels fallen from grace.

This is an old Topic

No new postings for 4.400 days.
 Post CommentThat would be 146.7 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

132 Users online: 16 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 9.396
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.682.348