Poster: Maracas
kijk trouwens die hond eens even lekker afgetrokken worden in de clip, op 2.12
http://www.youtube.com/watch?v=MEUKyKb4g6k&feature=youtu.be
Poster: Dolivieira
Wat ik eigenlijk vind. Is dat we er eigelijk geen topic voor moeten openen. Dit heeft geen f*ck met DJen te maken. Doe die onzin lekker in de late leeuw.
Wat ik eigenlijk vind. Is dat we er eigelijk geen topic voor moeten openen. Dit heeft geen f*ck met DJen te maken. Doe die onzin lekker in de late leeuw.
Poster: DJADMIN
Gelukkig zijn er de afgelopen week geen andere belangrijke dingen gebeurd...aanslagen...brandjes met meerdere doden...natuurgeweld...kabinetsafspraken voor de komende jaren...en waar maken wij ons druk om ? Echt belachelijk, sorry dat ik het zeg. Geeft voor velen in Nederland het niveau aan.
Poster: Snoey
?
Dat heeft te maken met de relevantie van de gebeurtenis en de plaats. Koningslied heeft een sterkere relatie met Nederlanders dan een bomaanslag in Amerika. Zover ik snel weet zijn er geen grote bom aanslagen recent geweest in ons land en ten tweede is koninginnedag of het koningshuis een stuk relevanter dan Amerika voor de gemiddelde Hollander. Dus mensen zullen inderdaad iets onzinnigs als het koningslied eerder opmerken of bespreken dan een bom aanslag in Amerika.?
En zo zijn er nog 1000 dingen waar we geen weet van hebben in de wereld om dat er geen aandacht aan gegeven wordt, omdat andere dingen relevantre zijn voor ?ons dan dat.
Poster: DJADMIN
Nieuwspunten van de laatste week die er weldegelijk toe doen in Nederland ;
- Nieuwe zorgplannen / meerjarenplannen kabinet
- Dreigende triple dip
- Nieuwe pensioenregels
- Nieuwe maatregelen ECB t.a.v. de euro
Dat gaan we allemaal voelen, is in onze straat...nee, wij hebben het over het Koningslied en een of andere debiel die dreigt een aanslag op een school te gaan plegen...tja, zo vraag je er ook om...
Poster: Snoey
?
en een aabod wat door je strot gedouwd wordt.?
En als je dan ook nog het geld niet heb om die dingen te kopen. Dan is het helemaal erg. Ik ben het Tekhead eens. Waarom zoveel geld sprenderen aan een feest om het koningschap terwijl de helft van nederland moeten kijken om de touwtjes aan elkaar te knopen. En dan nog druk maken om een lied, die het niet waard is om voor een koning dan wel helemaal niet voor het volk op te dragen, die ook nog eens vol met taal fouten zit. En Rutte maar roepen koop die auto of koop die huis. Weg met stelletje geld verslinderde elite volk. Sorry moest er ff uit. Ik heb gelukkig nog een vaste basn. Maar er zitten nu veel mensen thuis die geen werk meer hebben en die een huis van de bank hebben, en een auto die niet is afbetaalt enz enz.
Hou me te goede ik maak ook genoeg taal fouten. Kijk maar hier boven. Maar voor zn lied mag dat niet.
Poster: djcanta
http://www.dichtbij.nl/den%20bosch/regionaal-nieuws/artikel/2753713/akkoorden-koningslied-gejat-van-bosschenaar-video.aspx