Beste Forumleden,
Misschien is het al een keer voorbij geschoten dat ik op 14-6-2013 een feest organiseer in Club Poema Utrecht. Pursuit of Happiness is een Tech-House / Techno feest die georganiseerd is met een achterliggend doel. Met een Dikke Line-up, Gezellige sfeer en de vetste beats gaat dit feest geld ophalen voor het goede doel. 50cent van ieder consumptiemuntje gaat naar een goed doel naar keuze. Er zijn 3 verschillende munten verkrijigbaar. Voor War Child, Stop Aids Now en Wereld Natuur Fonds. (2,50 per munt = 1 bier/fris, dus normale prijzen). alle winsten gaan naar het goede doel!
Line-Up:- TechNose (dit ben ik zelf, veranderd van naam): ik zal de avond inleiden met ''funky Tech-House beats en Techno vol met Soul om iedereen in de stemming te krijgen.
- DJ MadSkillz (
Awakenings // 100%Pure) zal de Tech-House tot een voller en harder niveau brengen. Deze man heeft al meer dan 100 tracks gereleased, waarvan vele hoog in de beatport top.
- Joran van Pol (
Awakenings // Minus) deze vent staat op het nieuwe album van
Richie Hawtin met het nummer Untitled 2. Hij gaat volle Techno brengen naar de Poema en zal zeer Deep gaan.
- Filister(losse Schroeven) vs. Alpha-Flight(Robotika) Deze twee broertjes, waarvan de een normaal diepe techno met soul erin draait en de andere Drum&Bass draait, gaan een dikke LIVE-set neerzetten die spectaculair gaat worden. ik ben zelf ook benieuwd want ze zijn nu al bezig met het produceren van nieuwe samples voor dit feest.
Tickets via Ticketscript:Early Birds: 10,-
Normal Tickets: 11,50
Deurverkoop: 12,50
Ik deel dit op het forum omdat mij het leuk lijkt om meer mensen van het forum te ontmoeten. verder lijkt het mij ook leuk dat de leden vaker hun feesten hierop mededelen zodat wij elkaar kunnen steunen in het promoten van elkaars feesten.
Dus mocht je op 14 juni niks leukers te doen hebben, zet je op aanwezig op de FaceBook pagina en als je tijd hebt Nodig je vrienden ook uit.
http://www.facebook.com/events/353147648137774
(Ook voor de links naar soundcloud/facebook/Youtube)
Groeten,
Floris Teulings (Flo-Rise) ---> TechNose