Hallo!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Diejon    posted on 17-04-2013 08:13
Hallo Forumleden,

Ik ben Dion Schel (Artiestennaam: Diejon), ik kom uit Doetinchem en ik maak tegenwoordig voornamelijk trap.
Ik maakte eerder hiphop beats, maar omdat ik een keer op Youtube een trapnummer voorbij hoorde komen vond ik dat toch wel gave muziek. Vandaar dat ik me nu voornamelijk bezig houd met die muziek.
Mijn soundcloud is:?https://soundcloud.com/diejonvdbeats/
Er staan momenteel niet veel beats op omdat er vrijwel veel oude beats opstonden die toch redelijk wat minuten in beslag namen en ik nu bezig ben met eigenlijk een nieuwe soort muziek vergeleken met wat ik hiervoor produceerde, ook was ik niet tevreden over de kwaliteit in de oude nummers en daarom heb ik ze eraf gehaald.

Ik werk met Fruity Loops omdat ik er eigenlijk mee begonnen ben, een behoorlijke database aan geluiden heb en ik het gewoon fijn vind werken.

Ik maak gebruik van dit forum omdat je veel van elkaar opsteekt en van andermans feedback (vind ik persoonlijk). Want als nooit iemand kritisch is blijf je hangen.?

Groetjes,

Diejon
User edit by Diejon on 17-04-2013 @ 08:16:36 (17%)

What do you think about Hallo! ??

Vote :   

Gerdo    posted on 17-04-2013 09:41
Welkom! Wat voor gear heb je?
Mixuel    posted on 17-04-2013 10:01
Welkom !
Music is so wonderful !
Xurion    posted on 17-04-2013 11:15
Hey welkom en veel plezier hier op het forum!
FSR    posted on 17-04-2013 13:44
Welkom superboer!

Komt de naam: 'schel' veel voor in de achterhoek??

Enne, ik laat je niet EQ-en, dan wordt het altijd te schel! Ha-Ha-Ha?Cool!

Welkom kerel?Cool
Diejon    posted on 17-04-2013 17:43
Dank jullie wel allemaal!?

@ FSR - Hahaha, geen superboer voor mij haha triest voetbal.. Schel kom niet heel erg veel voor in de achterhoek op m'n familie na en voor zover ik weet in een plaatsje hier dichtbij.

@Gerdo - Ik heb niet bijzonder veel gear, wel gear om hiphop/zang tracks op te nemen. Heb een Rode NT1-a als condensator microfoon met een reflectiescherm erachter. Als audio interface voor de mic heb ik de Tascam US-122 MKII. En een klein geluidstafeltje van Soundcraft de EPM6. Voor aansturing van de monitoren en voor mic's bijvoorbeeld op een klusje.?
Voor het beats maken heb ik een Maschine Mikro waar ik nu mee oefen. Voorderest een Keyrig 49 Midi Keyboard voor eventueel Fruity Loops, maar het meeste in Fruity gebeurd met de muis.?

FSR    posted on 17-04-2013 18:31
Poster: Diejon

@ FSR - Hahaha, geen superboer voor mij haha triest voetbal.. Schel kom niet heel erg veel voor in de achterhoek op m'n familie na en voor zover ik weet in een plaatsje hier dichtbij.

@Gerdo - Ik heb niet bijzonder veel gear, wel gear om hiphop/zang tracks op te nemen. Heb een Rode NT1-a als condensator microfoon met een reflectiescherm erachter. Als audio interface voor de mic heb ik de Tascam US-122 MKII. En een klein geluidstafeltje van Soundcraft de EPM6. Voor aansturing van de monitoren en voor mic's bijvoorbeeld op een klusje.?
Voor het beats maken heb ik een Maschine Mikro waar ik nu mee oefen. Voorderest een Keyrig 49 Midi Keyboard voor eventueel Fruity Loops, maar het meeste in Fruity gebeurd met de muis.?

Dat plaatsje hier dichtbij is: 'Angerlo' bij Doesburg. Ik dacht eerst dat je een broertje was van iemand die ook zo'n achternaam heeft en bij mij in de klas zat in DTC op middelbare school.

Hoe lang werk je al met FL Studio?
Diejon    posted on 17-04-2013 19:28
Welke middelbare school zat je?

Euhm, nu denk ik zo'n jaar! Druk aan het experimenteren!
HeroS_NL    posted on 17-04-2013 22:23
Welkom man! Woon zelf ook in doetinchem dus zal je wel een keer tegenkomen!
http://www.djheros.nl/
Diejon    posted on 17-04-2013 23:32
Haha gaaf man, zo kom je nog eens mensen tegen!
Tekhead    posted on 18-04-2013 20:09

De graafschap Super Boeren haha
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ElVrieso    posted on 18-04-2013 20:17
Welkom! Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
Dyno    posted on 19-04-2013 11:19
........... en ik maak tegenwoordig voornamelijk trap.

Laat die van mij nou net kapot zijn .... Foot in Mouth

Welkom op DJResource! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Diejon    posted on 20-04-2013 12:43
hahaha! dank jullie wel!

This is an old Topic

No new postings for 4.485 days.
 Post CommentThat would be 149.5 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

260 Users online: 214 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 27.887
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.975.250