Hallo mede djr leden! normaal ben ik alles behalve een spammer, maar nu vond ik het toch een beetje nodig. Vandaar dit topic. Wanneer de admins het er niet mee eens zijn mag er een slotje op

Het gaat om het volgende: De dancetour contest. Oftewel de meeste vriendjes contest. Ikzelf doe mee met de contest in Roosendaal, en vind het erg jammer om nu al te zien dat ik helemaal geen kans meer maak. Daarom dacht ik misschien dat jullie iets voor mij konden betekenen. Daarom heb ik het volgende voorstel:
Na jarenlang getwijfeld te hebben om mee te doen aan deze contest, heb ik besloten om dit jaar toch mee te doen. Wanneer jullie mijn mix zouden kunnen beoordelen met een like wanneer je hem goed vind of niets wanneer je hem niet goed vind, zou ik dat erg op prijs stellen. Steeds weer vind ik het erg jammer om te zien dat er iemand wint die alleen maar in de brakes mixt of iemand waarbij alles scheefloopt, puur omdat die zoveel vrienden heeft.
Mijn mix is expres niet al te commercieel zodat die goed te beoordelen is.
Alvast bedankt bedankt voor de aandacht en misschien mijn mix te liken.
https://fb.livewall.nl/pepsiDJKnockout/item/226/groeten: Rick van Drunen alias RiliciousZ/Drumworks