Welke active speakers?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

joinstyle    posted on 13-04-2013 21:49
Goededag djresource-community,

Ik ben Johan Soetewey aka MLCS. Ik draai al sinds mijn 16 jaar. Maar de laatste jaren produce ik ook. Nu dat het producen wat begint te lukken wil ik mijn setup een beetje upgraden. Ik gebruik nu nog creative boxen met een subwoofer maar dit geluid komt niet altijd accuraat over. En dan moet ik dit bijstellen met mijn koptelefoon.

Daarmee ben ik dus op zoek naar Active speakers voor in mijn studio, volgens het internet lijkt Rokit het beste. Maar ook bij Rokit-speakers zijn er nog verschillende versie's. Of misschien zijn er ook nog andere goede fabrikanten die jullie kennen.

Dus welke speakers kunnen jullie mij aanraden en welke versie?

Alvast bedankt,
MLCS

What do you think about Welke active speakers? ??

Vote :   

Dynamix86    posted on 13-04-2013 23:14
Ik heb de Adam A7X en die doen het prima. De eq's zijn ook in te stellen op de achterkant. Ze zijn wel prijzig, maar een versie lager zou waarschijnlijk ook prima voor thuisgebruik zijn.
Beatmatching is overrated
Tekhead    posted on 14-04-2013 01:33
Poster: joinstyle
Goededag djresource-community,

Ik ben Johan Soetewey aka MLCS. Ik draai al sinds mijn 16 jaar. Maar de laatste jaren produce ik ook. Nu dat het producen wat begint te lukken wil ik mijn setup een beetje upgraden. Ik gebruik nu nog creative boxen met een subwoofer maar dit geluid komt niet altijd accuraat over. En dan moet ik dit bijstellen met mijn koptelefoon.

Daarmee ben ik dus op zoek naar Active speakers voor in mijn studio, volgens het internet lijkt Rokit het beste. Maar ook bij Rokit-speakers zijn er nog verschillende versie's. Of misschien zijn er ook nog andere goede fabrikanten die jullie kennen.

Dus welke speakers kunnen jullie mij aanraden en welke versie?

Alvast bedankt,
MLCS

Welkom Sinjoor op dJR, jouw vraag werd al -tig keer gesteld en al evenveel keer hetzelfde antwoord gegeven, ga luisteren in een shop en maak dan je keuze, waarbij je wsl ook rekening zal moeten houden met je budget. Er zijn zoveel verschillende speakers op de markt dat het niet opportuun is om daar een passend antwoordt op te geven.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
essupport    posted on 13-05-2013 14:21
Hallo Johan,?

De keuze van welke monitors je het beste kunt pakken ligt voornamelijk aan je budget. Kijk dus eerst wat je eraan uit wilt geven en ga je dan orienteren.?

De rokit serie van KRK zijn mooie speakers, dit komt voornamelijk dat de prijs/kwaliteitsverhouding goed is.?

Zoals hierboven al gezegt is, ga luisteren en maak een keuze aan de hand van wat jij het beste vind klinken!

Suc6!
cross-over    posted on 13-05-2013 15:49
http://soundcloud.com/lau-daniels

This is an old Topic

No new postings for 4.382 days.
 Post CommentThat would be 146.1 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

160 Users online: 12 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 23.969
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.696.921