Poster: FASA
Bedankt voor je reactie! Heb er zeker wat aan. Ik hou ook zeker van het stevige techno werk (morgen Frank K-vitta in breda!! en 20 april DJax it up) Maar vind het minimal / downtempo spul ook erg leuk. Heb geprobeerd het tempo omhoog te schroeven maar dit vond ik zelf erg chaotisch worden maar zal er mee aan de slag gaan. Bedankt voor je feedback!!
Gaan vind ik echt geweldig, wat een vibes!!! heerlijk! En die andere mogen er ook zeker wezen. Waar werk jij mee?
Poster: main
Dank u dank u! Werk zelf heerlijk cliche met fl studio, van begin af aan mee gewerkt dus kan er gemakkelijk m?n weg in vinden! Ken je phonograaf al trouwens? Ook een van de weinig techno dj/producers van DJR, maar draait vooral.?http://soundcloud.com/phonograaf
Stiekem wel tof om steeds meer techno mensen te zien op DJR!
Ja ik zit al langer op DJR maar heb me altijd bezig gehouden met dubstep/drum & bass maar sinds tomorrowland vorig jaar ben ik verkocht aan de techno. Dit jaar al aardig wat goede feestjes meegepakt (timewarp, aantal keer Awakenings).
Haha, daar kan ik altijd van genieten. Als je rond kijkt op awakefest zie je alleen maar mensen voor de muziek, ?geen gezeik, gewoon genieten zoals het hoort. Moet zeggen dat ik nu wel onwijs veel zin heb in een goed feestje, misschien dit weekend even len faki bewonderen! Bij mij kunnen alle stijlen techno, maar ik merk wel dat ik steeds naar hardere muziek luister
Haha, sinds enkele maanden officieel geen tiener meer, maar ik kan nog genoeg leren!
@Tekhead, Ja ik was met een hoop belgen die allemaal into techno waren dus werd door hun meegesleept. Kwam zelf uit de rock, daarna dubstep/D&B en toen dus naar de techno.
Poster: Tekhead
Zeg, jij woont in Roosendaal, ik heb familie in Roosendaal wonen en op Elisadonk-Langdonk, niet direct mensen waar ik met geassocieerd wil worden, want het verschil tussen mij en hen is echt water en vuur, maar ja vrienden kies je zelf, familie niet he
Poster: Tekhead
Dubstep heeft me nooit kunnen bekoren, te veel gerommel dooreen als je begrijpt wat ik bedoel, de old skool drum & bass kan er nog door, zolang ik het niet heel de avond moet aanhoren. Vreemd toch dat sommige pas op een groot festival Techno leren kennen en waarderen. Vroeg of laat doen alle liefhebbers van Dance/housegenre dat, meestal als ze ouder worden, en proficiat FSR, welkom in the club, goe bezig
Je word dan ook al beetje ouder he lol