JOIN THE NON LIKEABLE DJ CONTEST! (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maracas    posted on 09-04-2013 20:15
Allright!

Mijn haat voor DJ Contesten die gebaseerd zijn op vriendjespolitiek en like's, is hier al langer duidelijk geloof ik.

Ik en een maat organiseren een terugkomend concept in de Lieve Lust in Utrecht, genaamd 'Lustig' dit is een eclectic feestje! Voor de aankomende editie hebben wij nog een plaatsje vrij in de line-up. Goed, die kan ik natuurlijk redelijk makkelijk opvullen, maar ik wil eens wat proberen met jullie!

Dus daarom, voor deze keer, organiseer ik zelf een DJ Contest!

Wat kan je winnen?
Een set op de volgende 'Lustig' in de Lieve Lust in Utrecht

Hoe doe je mee? Maak een mixvideo van ongeveer 15 minuutjes, knal hem op youtube, en plaats de link, met wat van je info en je mail? in dit topic(mail mag ook via PM, filmpje MOET in dit topic)

Wij beoordelen wie de beste skillz bezit van jullie, en degene die dat dus is, die wint en die staat met ons op de line-up.

Leuk idee?

het verhaal heeft wel 1 kanttekening. Lieve lust is een 21+ Tent, maar voor de jongere deelnemers ga ik proberen iets anders te regelen (info daarover komt nog) dus schroom je niet om je in te schrijven!

ALLEEN DJR en VATO.NL LEDEN MOGEN MEEDOEN!!!

?Voor mensen die op dit moment geen lid zijn. TO BAD! Heeft geen zin om lid te worden van beide fora, want ik check je aanmeldingsdatum. Ik doe dit speciaal voor jullie jongens, en de communitys!

En:

1. omdat ik het leuk vind om te doen
2. omdat ik ook weleens zien wat de producers en DJ's hierzo kunnen achter de tafels.

Nou hoop ik wel dat jullie het ook leuk vinden, en ook daadwerkelijk mee gaan doen Happy, laughing

Ik wil ook eventjes melden dat Laptop DJ's uitgesloten zijn van deelname. Dus ook filmpjes met controllers etc. terwijl je ook gewoon op normale apparatuur kan draaien, beoordeel ik ook niet, ookal zet je het erbij. Dan moet je er even eentje opnemen op normaal spul.

De reden hiervoor is simpelweg: Er staat een DJM800 en 2x CDJ2000 in die tent, en daar zal je het mee moeten doen

Mocht je nou hier in de buurt wonen, kom dan even langs als je geen spulletjes hebt, wij hebben hier een setje waar je ons ook wel op mag komen laten zien wat je kan. Maar dit geld alleen voor mensen die echt geen spullen hebben, niet voor degene die too lazy zijn om te filmen, of gewoon random willen komen draaien.

Ik hoop op een aantal leuke aanmeldingen Happy, laughing Ik geef jullie tot volgende week vrijdag de tijd om de filmpjes te maken en erop te gooien. Dan bepalen wij wie heeft gewonnen. Ik wilde eerst misschien een poll doen daarvoor hier, en dat jullie mee mogen beslissen, maar dat ik nou juist denk ik wat ik probeer te verhelpen hier haha :P

GET STARTED DJR!

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

What do you think about JOIN THE NON LIKEABLE DJ CONTEST! ??

Vote :   2 members like this  

FASA    posted on 10-04-2013 19:56
1 member likes this  Damn wat vind ik die mix uit dat filmpje irritant zeg. Al moet ik zeggen wel knap hoe snel je met je vingers alles ff regelt. Maar als dit in een club zou zijn zou ik binnen 3 min buitenstaan.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
RyanSilva    posted on 10-04-2013 20:22
Poster: Artez
Hee Maracas,
Wat zie jij onder eclectic precies? Want in je filmpje hoor ik veel moombahton enzo. Maar kan trap en dirty house enzo ook? ?Ik snap niet zo goed wat voor een tracks eronder vallen haha :P

En dan vraag ik me af wat jij ziet onder dirty house..
http://twitter.com/djryansilva
Maracas    posted on 10-04-2013 20:39
Poster: FASA
Damn wat vind ik die mix uit dat filmpje irritant zeg. Al moet ik zeggen wel knap hoe snel je met je vingers alles ff regelt. Maar als dit in een club zou zijn zou ik binnen 3 min buitenstaan.

In een club doe ik het ook niet zo vaak, maar waar ik schijt van word in clubs is dat saaie gedraai juist eigenlijk hehe
Maracas    posted on 10-04-2013 20:43
@Artez, ja, trap enz mag ook wel, maar moet gewoon afwisselend zijn.. 3 trapplaten achter elkaar is in weze al teveel daar
Snoey    posted on 10-04-2013 20:59
Hoe kan zoiets van te vooren te veel zijn? Hangt totaal van de tracks af, je publiek en jezelf. Probleem is dat 85% van Dj's dezelfde muziek draaien en je dus in de meeste discotheken en kroegen je dezelfde muziek hoort. Dan heb je ook de Dj's die totaal draaien wat ze zelf leuk vinden en totaal niet door hebben wat mensen willen.?
?
En met trap kan je verschrikkelijk afwisselend zijn.
www.soundcloud.com/ten-hooven
HeroS_NL    posted on 10-04-2013 21:08
Poster: Maracas
...

http://www.youtube.com/watch?v=IFyzF8xbtzU&feature=youtu.be

H? doe eens even heel gauw normaal!?Cry
http://www.djheros.nl/
Maracas    posted on 10-04-2013 21:20
Oei, de locatie voor de winnaar van 21 en JONGER, is wel een mooie! op 5 Mei, in de oude chipolata, mag de winnaar openen Happy, laughing

Dit is de Chipo/Enter

Maracas    posted on 10-04-2013 21:28
Poster: Snoey
Hoe kan zoiets van te vooren te veel zijn? Hangt totaal van de tracks af, je publiek en jezelf. Probleem is dat 85% van Dj's dezelfde muziek draaien en je dus in de meeste discotheken en kroegen je dezelfde muziek hoort. Dan heb je ook de Dj's die totaal draaien wat ze zelf leuk vinden en totaal niet door hebben wat mensen willen.?
?
En met trap kan je verschrikkelijk afwisselend zijn.

Ik heb het daar al gedraaid haha, meerendeel houd gewoon van lekkere latin/top40 house daar, met af en toe een trapplaatje. Nu weet ik wel dat het altijd verschilt, maar het is wel wat me elke keer weer opvalt daar
Tekhead    posted on 13-04-2013 03:36
Oei, de locatie voor de winnaar van 21 en JONGER, is wel een mooie! op 5 Mei, in de oude chipolata, mag de winnaar openen Happy, laughing

Dit is de Chipo/Enter

De Oude Chipolate, what's in a name, waar blijven die Nederlanders die gekke namen toch vandaan halen ??Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maracas    posted on 13-04-2013 18:02
Nou, het heette toen het nog een discotheek was gewoon Chipolata, maar het is ondertussen een jongerencenter, die zo nu en dan nog een keertje de 'oude' tijden terughalen. Hardwell, Vato Gonzalez, Chuckie hebben hier allemaal gedraaid vroeger rond 2005, en met dat idee toch wel vet om daar te staan zo nu en dan. Deze tent gaat altijd HELEMAAL kapot haha :D
rorex    posted on 13-04-2013 18:11
2 members like this  Net even een mixtape opgenomen. Helaas heeft mijn iphone camera niet heel goed scherp gesteld. (ik kon het scherm niet zien aangezien deze op een statief op m'n bureau stond)

Tracklist:
1. Hard Rock Sofa - Rasputin w/ Axwell ft Deborah Cox - Leave The World Behind (Studio Acapella)
2. Henrix , Darmon & Eran Hersh Vs Delerium - After All (Original Mix)
3. Skitzofrenix - Respek Di Woman (Original mix)
4. Hydroboyz - Hindabuilding (Art Inc. Moombahton Bootleg)
5. Major Lazer - Watch Out For This (Bumaye)
6. Basto! - Gregory's Theme (Sleazy Stereo & Studenticeaux 2013 Bootleg)
7. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock (Dimitri Vegas & Like Mike Mainstage Remix)
8. Audiobot - Lets Go (Original Mix) w/ Paul Johnson - Get Down (Acapella)

Wat info:
DJ naam: Baelde
Leeftijd: 20 (1-1-1993)

Draai nu meer dan 5 jaar en heb ondertussen redelijk wat ervaring. Mocht je een referentie lijst oid. willen kun je me pm'en of mailen.

p.s. Ik heb de video gemaakt met mijn iphone en het geluid met mijn computer opgenomen. Heb ze daarna over elkaar gelegd, het kan dus zijn dat de audio niet 100% synchroon loopt.
Tekhead    posted on 13-04-2013 19:28
Nou, het heette toen het nog een discotheek was gewoon Chipolata, maar het is ondertussen een jongerencenter, die zo nu en dan nog een keertje de 'oude' tijden terughalen. Hardwell, Vato Gonzalez, Chuckie hebben hier allemaal gedraaid vroeger rond 2005, en met dat idee toch wel vet om daar te staan zo nu en dan. Deze tent gaat altijd HELEMAAL kapot haha :D

Nostalgische tijden herbeleven is altijd awesome, doe ik ook op tijd en stond. Ik vind alleen die naam zo grappig, Chipolata... alsof de bezoekers allemaal worsten zijn haha
Drumworks    posted on 14-04-2013 16:27
Hier is al een wat oudere mix van mij, de camera van mijn ipad is stuk dus een recentere mix zal niet lukken jammergenoeg Unhappy

http://www.youtube.com/watch?v=ZYDdGQUefNc

Ik ben 19 jaar oud en draai ongeveer vanaf mijn 14e. inmiddels is de rmx 40 omgeruild naar een ecler nuo :D

The beats are still banging :)
RyanSilva    posted on 17-04-2013 10:20
Update?
Blackaround    posted on 17-04-2013 16:04
Hmm, mijn mix ook maar eens posten dan!

http://www.youtube.com/watch?v=LVr0EgAVhRc&list=UUXq95eMokQdB0qBKmvq4hdA&index=1

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LVr0EgAVhRc&list=UUXq95eMokQdB0qBKmvq4hdA&index=1[/youtube]

Tracklist:
1. Eye of the Moombah (Dimitri Wouters Mashup) w/ Moombah (Afrojack Remix)
2. Ghettoblaster (Original Mix)
3. Kontiki (Original Mix)
4. Lionheart Comes Out (Hardwell Mashup)
5. Zero76 Promises (Avalonn Mashup)
6. In My Arms (Hardwell Mashup)
7. I Still Love You (Shutterz Bootleg)
8. Get Out My Head (Dublicate ft. Bram Beuckelaers Remix)

====================================

Free Download!
Get Out My Head (Dublicate ft. Bram Beuckelaers Remix)
https://soundcloud.com/brambeuckelaer...

https://www.facebook.com/BramBeuckela...

User edit by Blackaround on 17-04-2013 @ 16:06:44 (100%)
Maracas    posted on 18-04-2013 20:34
Poster: RyanSilva
Update?

Tot en met Vrijdag kan je insturen, uiterlijk Maandag maak ik de winnaars bekend.?

De gig boven 21 jaar valt op 18 Mei, in de Lieve Lust
De gig onder de 21 jaar valt op 5 Mei, in Chipolata/Enter
User edit by Maracas on 18-04-2013 @ 20:35:10 (4%)
chef    posted on 19-04-2013 15:43
Net een setje speciaal voor deze contest opgenomen, bleek ik niet goed te zijn voorbereid en is de geluidskwaliteit K*T.. mja t gaat om de mix en ga m toch nog proberen te droppen wat waarschijnlijk wel pas vannacht is.. is dat heel er?

chef    posted on 19-04-2013 16:28
nou hij is aan het uploaden op youtube ik ben werken tot 1 uur vannacht zal dan gelijk de link hier neer zetten!?

op youtube gaat het niet lukken momenteel... ik heb m maar ff op soundcloud gegooit. zal kijken of het filmpje vandaag wel mee wilt werken..?https://soundcloud.com/shief-1/shiefone-live-mix
User edit by chef on 20-04-2013 @ 11:44:06 (100%)
RyanSilva    posted on 23-04-2013 18:48
Wat voor nieuws Maracas?
rorex    posted on 03-05-2013 19:28
1 member likes this  Nog steeds geen uitslag?
Gaat het nog door? Zoja is het misschien handig om de onder 21 winnaar voor 5mei bekend te maken...
chef    posted on 08-05-2013 13:09
Ik ben ook wel benieuwd naar die uitslag ja!
Maracas    posted on 08-05-2013 17:14
Goed,

Ik ben jullie wel een uitleg verschuldigt op dit punt.?

Het is inderdaad niet netjes van me geweest om niet eerder iets te plaatsen over de huidige gang van zaken, en ik snap dat sommige members hier op dit moment niet zo blij met me zijn.?

Ik heb wat problemen gehad met de desbetreffende clubs waar ik de winnaars wilde laten spelen.?
De ene club voor de gig van 5 mei, informeerde me droog dat ze een andere DJ hadden geboekt in de tijd waar ik een van de winnaars onder de 21 wilde laten spelen. De andere informeerde me dat ze het achteraf toch niet zo zagen zitten om dit door te zetten.

Ik kan erbij vermelden dat de gig van 5 mei zowieso niet zo'n beste was, er was bijna geen volk op afgekomen, en de zaal was zowat leeg.

En tja, toen stond ik met lege handen, een deadline om een winnaar bekend te maken, terwijl ik geen gig meer kon leveren terwijl ik die wel had beloofd hier. Ik heb daarna geprobeerd om het alsnog door te kunnen zetten. Dat is mij niet gelukt jammer genoeg. Ik heb daarna geprobeerd andere gig's misschien vast te kunnen zetten, maar op heden heb ik dat ook nog niet kunnen vinden.?

De stress om met de billen bloot te moeten gaan, en mensen hier teleur te moeten stellen was iets waar ik op dat moment niet helemaal mee om kon gaan, vandaar dat ik voor even de uitvlucht had gekozen om niet te reageren, en te hopen dat het over zou waaien. Erg stom natuurlijk, want als ik een beetje nadacht, had ik ook wel kunnen weten dat dat niet de manier is om zaken te regelen, en ik heb daar ook spijt van. Ik vind het erg jammer dat dit allemaal zo gelopen is, en ik hoop dat jullie mijn excuses aanvaarden. Ik zal uiteraard mijn best blijven doen om iets te kunnen regelen verder, maar het is op dit moment onzeker of dat gaat lukken, en wanneer dat dan zal zijn.?

Nogmaals mijn excuses,?

Met vriendelijke groet,

Mark den Uijl
User edit by Maracas on 08-05-2013 @ 17:17:47 (8%)
FSR    posted on 08-05-2013 17:37
@Mark,

Oprecht verhaal.?

Hoewel teleurstelling voor anderen denk ik dat jij nog de hardste klap van de teleurstelling in jezelf hebt, en dat is de grootste straf die jij jezelf kan geven. Onthoud dat DJR open staat voor feedback en er altijd mensen zijn die met raad (en veelal met daad) klaar staan om je helpen.?

Je weet nu de valkuilen en zodoende zal een 2e keer je wel lukkenCool!
?
Wees niet te streng voor jezelf en ik hoop dat anderen niet te streng Mark veroordelen voor zijn 'slipper'...
rorex    posted on 09-05-2013 00:02
Ik denk dat niemand je iets kwalijk kan nemen. Je hebt geprobeerd een leuke contest neer te zetten, helaas werkte de clubs niet mee.?
Wel jammer dat je het pas zo laat communiceerd, maarja?je ziet zelf al in dat dat een verbeterpuntje is voor een volgende keer. Goed dat je het zelf inziet en je foutje toegeeft.
misschien dat je alsnog een winnaar kan kiezen voor de eer, er hoeft natuurlijk niet per se een prijs aan verbonden te zijn.

Tekhead    posted on 09-05-2013 00:47
Goed,

Ik ben jullie wel een uitleg verschuldigt op dit punt.?

Het is inderdaad niet netjes van me geweest om niet eerder iets te plaatsen over de huidige gang van zaken, en ik snap dat sommige members hier op dit moment niet zo blij met me zijn.?

Ik heb wat problemen gehad met de desbetreffende clubs waar ik de winnaars wilde laten spelen.?
De ene club voor de gig van 5 mei, informeerde me droog dat ze een andere DJ hadden geboekt in de tijd waar ik een van de winnaars onder de 21 wilde laten spelen. De andere informeerde me dat ze het achteraf toch niet zo zagen zitten om dit door te zetten.

Ik kan erbij vermelden dat de gig van 5 mei zowieso niet zo'n beste was, er was bijna geen volk op afgekomen, en de zaal was zowat leeg.

En tja, toen stond ik met lege handen, een deadline om een winnaar bekend te maken, terwijl ik geen gig meer kon leveren terwijl ik die wel had beloofd hier. Ik heb daarna geprobeerd om het alsnog door te kunnen zetten. Dat is mij niet gelukt jammer genoeg. Ik heb daarna geprobeerd andere gig's misschien vast te kunnen zetten, maar op heden heb ik dat ook nog niet kunnen vinden.?

De stress om met de billen bloot te moeten gaan, en mensen hier teleur te moeten stellen was iets waar ik op dat moment niet helemaal mee om kon gaan, vandaar dat ik voor even de uitvlucht had gekozen om niet te reageren, en te hopen dat het over zou waaien. Erg stom natuurlijk, want als ik een beetje nadacht, had ik ook wel kunnen weten dat dat niet de manier is om zaken te regelen, en ik heb daar ook spijt van. Ik vind het erg jammer dat dit allemaal zo gelopen is, en ik hoop dat jullie mijn excuses aanvaarden. Ik zal uiteraard mijn best blijven doen om iets te kunnen regelen verder, maar het is op dit moment onzeker of dat gaat lukken, en wanneer dat dan zal zijn.?

Nogmaals mijn excuses,?

Met vriendelijke groet,

Mark den Uijl

Collega Mark,
Zoals je hierboven al gemerkt hebt is er niemand die (al gereageerd heeft) je iets kwalijk neemt, en terecht, want er kan altijd is mis gaan waar je zelf geen schuld aan hebt en dat heb jij jammer genoeg moeten meemaken. Het is frustrerend om dit mee te maken bij je eerste contest organisatie, maar zie hier een opportuniteit in door te leren hoe het beter kan blabla.

Ik lees dat je ondanks het afhaken van sommige, die hun engagement niet uitvoerde, je koortsachtig op zoek bent gegaan naar alternatieven: goede ingreep was dat, dat je die niet hebt gevonden doet niets ter zake ! Hetgene wat je dan eigenlijk had moeten doen (en wat je gisteren wel hebt gedaan) was communiceren naar de kandidaten op DJR en VATOsite zodat ze op de hoogte waren van de problemen. Begrijpelijk dat je met jezelf in de knoop lag en niet goed wist hoe het over te brengen naar de kandidaten toe, denk dat je dat nu wel weet. Ben er zeker van dat als je de kandidaten op de hoogte had gebracht en dan je bericht afgesloten had met, contest deel 2 uitgesteld tot nog te bepalen datum, iedereen dit ook had aanvaard.?
Degene die ook al het organiseren van dergelijke initiativen hebben gedaan, hebben respect voor je werk, die weten perfect hoe moeilijk zoiets is. Lig er niet wakker van, doen wij ook niet Mark?Embarassed

118 Users online: 20 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 66.078
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.593