Allright!
Mijn haat voor DJ Contesten die gebaseerd zijn op vriendjespolitiek en like's, is hier al langer duidelijk geloof ik.
Ik en een maat organiseren een terugkomend concept in de Lieve Lust in Utrecht, genaamd 'Lustig' dit is een eclectic feestje! Voor de aankomende editie hebben wij nog een plaatsje vrij in de line-up. Goed, die kan ik natuurlijk redelijk makkelijk opvullen, maar ik wil eens wat proberen met jullie!
Dus daarom, voor deze keer, organiseer ik zelf een DJ Contest!
Wat kan je winnen?
Een set op de volgende 'Lustig' in de Lieve Lust in Utrecht
Hoe doe je mee? Maak een mixvideo van ongeveer 15 minuutjes, knal hem op youtube, en plaats de link, met wat van je info en je mail? in dit topic(mail mag ook via PM, filmpje MOET in dit topic)
Wij beoordelen wie de beste skillz bezit van jullie, en degene die dat dus is, die wint en die staat met ons op de line-up.
Leuk idee?
het verhaal heeft wel 1 kanttekening. Lieve lust is een 21+ Tent, maar voor de jongere deelnemers ga ik proberen iets anders te regelen (info daarover komt nog) dus schroom je niet om je in te schrijven!
ALLEEN DJR en VATO.NL LEDEN MOGEN MEEDOEN!!!
?Voor mensen die op dit moment geen lid zijn. TO BAD! Heeft geen zin om lid te worden van beide fora, want ik check je aanmeldingsdatum. Ik doe dit speciaal voor jullie jongens, en de communitys!
En:
1. omdat ik het leuk vind om te doen
2. omdat ik ook weleens zien wat de producers en DJ's hierzo kunnen achter de tafels.
Nou hoop ik wel dat jullie het ook leuk vinden, en ook daadwerkelijk mee gaan doen
Ik wil ook eventjes melden dat Laptop DJ's uitgesloten zijn van deelname. Dus ook filmpjes met controllers etc. terwijl je ook gewoon op normale apparatuur kan draaien, beoordeel ik ook niet, ookal zet je het erbij. Dan moet je er even eentje opnemen op normaal spul.
De reden hiervoor is simpelweg: Er staat een DJM800 en 2x CDJ2000 in die tent, en daar zal je het mee moeten doen
Mocht je nou hier in de buurt wonen, kom dan even langs als je geen spulletjes hebt, wij hebben hier een setje waar je ons ook wel op mag komen laten zien wat je kan. Maar dit geld alleen voor mensen die echt geen spullen hebben, niet voor degene die too lazy zijn om te filmen, of gewoon random willen komen draaien.
Ik hoop op een aantal leuke aanmeldingen

Ik geef jullie tot volgende week vrijdag de tijd om de filmpjes te maken en erop te gooien. Dan bepalen wij wie heeft gewonnen. Ik wilde eerst misschien een poll doen daarvoor hier, en dat jullie mee mogen beslissen, maar dat ik nou juist denk ik wat ik probeer te verhelpen hier haha :P
GET STARTED DJR!