JOIN THE NON LIKEABLE DJ CONTEST! (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maracas    posted on 09-04-2013 20:15
Allright!

Mijn haat voor DJ Contesten die gebaseerd zijn op vriendjespolitiek en like's, is hier al langer duidelijk geloof ik.

Ik en een maat organiseren een terugkomend concept in de Lieve Lust in Utrecht, genaamd 'Lustig' dit is een eclectic feestje! Voor de aankomende editie hebben wij nog een plaatsje vrij in de line-up. Goed, die kan ik natuurlijk redelijk makkelijk opvullen, maar ik wil eens wat proberen met jullie!

Dus daarom, voor deze keer, organiseer ik zelf een DJ Contest!

Wat kan je winnen?
Een set op de volgende 'Lustig' in de Lieve Lust in Utrecht

Hoe doe je mee? Maak een mixvideo van ongeveer 15 minuutjes, knal hem op youtube, en plaats de link, met wat van je info en je mail? in dit topic(mail mag ook via PM, filmpje MOET in dit topic)

Wij beoordelen wie de beste skillz bezit van jullie, en degene die dat dus is, die wint en die staat met ons op de line-up.

Leuk idee?

het verhaal heeft wel 1 kanttekening. Lieve lust is een 21+ Tent, maar voor de jongere deelnemers ga ik proberen iets anders te regelen (info daarover komt nog) dus schroom je niet om je in te schrijven!

ALLEEN DJR en VATO.NL LEDEN MOGEN MEEDOEN!!!

?Voor mensen die op dit moment geen lid zijn. TO BAD! Heeft geen zin om lid te worden van beide fora, want ik check je aanmeldingsdatum. Ik doe dit speciaal voor jullie jongens, en de communitys!

En:

1. omdat ik het leuk vind om te doen
2. omdat ik ook weleens zien wat de producers en DJ's hierzo kunnen achter de tafels.

Nou hoop ik wel dat jullie het ook leuk vinden, en ook daadwerkelijk mee gaan doen Happy, laughing

Ik wil ook eventjes melden dat Laptop DJ's uitgesloten zijn van deelname. Dus ook filmpjes met controllers etc. terwijl je ook gewoon op normale apparatuur kan draaien, beoordeel ik ook niet, ookal zet je het erbij. Dan moet je er even eentje opnemen op normaal spul.

De reden hiervoor is simpelweg: Er staat een DJM800 en 2x CDJ2000 in die tent, en daar zal je het mee moeten doen

Mocht je nou hier in de buurt wonen, kom dan even langs als je geen spulletjes hebt, wij hebben hier een setje waar je ons ook wel op mag komen laten zien wat je kan. Maar dit geld alleen voor mensen die echt geen spullen hebben, niet voor degene die too lazy zijn om te filmen, of gewoon random willen komen draaien.

Ik hoop op een aantal leuke aanmeldingen Happy, laughing Ik geef jullie tot volgende week vrijdag de tijd om de filmpjes te maken en erop te gooien. Dan bepalen wij wie heeft gewonnen. Ik wilde eerst misschien een poll doen daarvoor hier, en dat jullie mee mogen beslissen, maar dat ik nou juist denk ik wat ik probeer te verhelpen hier haha :P

GET STARTED DJR!

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

What do you think about JOIN THE NON LIKEABLE DJ CONTEST! ??

Vote :   2 members like this  

RyanSilva    posted on 09-04-2013 20:18
Tof!

Mag het ook een filmpje zijn die al op YouTube staat?
http://twitter.com/djryansilva
User edit by RyanSilva on 09-04-2013 @ 20:19:05 (16%)
Maracas    posted on 09-04-2013 20:20
Uiteraard Winking my eye Ik neem aan dat je na verloop van tijd niet slechter gaat draaien haha
Baart    posted on 09-04-2013 20:37
Klinkt goed! Meeste dj contests zijn inderdaad met likes enzo...
Zal eve kijken of ik wat tijd kan vinden tussen mijn tentamens door! Happy, laughing
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Martullia    posted on 09-04-2013 20:44
Goed bezig, scheelt ook dat het 21+ is op bijna allen DJ Contesten tegenwoordig zie je jongetjes van 12 tm 16.
D-Jesse    posted on 09-04-2013 20:51
Top! Zal proberen m'n 'skills' te laten zien op m'n verrevancdj2000-spelers hehe. Stijl maakt niet uit?
Maracas    posted on 09-04-2013 20:54
Eclectic meneer Jesse
D-Jesse    posted on 09-04-2013 20:58
Poster: Maracas
Eclectic meneer Jesse

Oke meneer Mark
RyanSilva    posted on 09-04-2013 21:02
Poster: D-Jesse
Top! Zal proberen m'n 'skills' te laten zien op m'n verrevancdj2000-spelers hehe. Stijl maakt niet uit?

Veel bubbling en reggaeton.?Cry
FSR    posted on 09-04-2013 21:12
Klein foutje:
?
Sorry...
User edit by FSR on 09-04-2013 @ 21:53:54 (88%)
HeroS_NL    posted on 09-04-2013 21:31
Vet! Heb hier ook zelf een hekel aan, ben door de selectieronde heen (??n van de beste house DJ's [van de inzendingen]) en loop enorm achter met likes.. (zie hier:?https://www.facebook.com/festivaart/app_408648302495527 ).
Wanneer is de uiterlijke inschrijfdatum? En wanneer zou je dan moeten draaien als je wint (datum)?
http://www.djheros.nl/
Maracas    posted on 09-04-2013 21:39
Uiterlijke inschrijfdatum is volgende week vrijdag. De datum word geprikt een deze dagen, zou gauw ik hem weet gooi ik hem door. Voor jou geld het ietsje anders qua datum, aangezien lieve lust 21+ is, moet je ook 21+ zijn om er te kunnen draaien. Maar ik probeer iets voor het jongere deelname Dj's ook te regelen, al is het een USB stick. Maar ik probeer iets in de richting van een gig te scoren. Je moet gewoon voor je eer gaan sowieso dan Happy, laughing is toch ook vet?
User edit by Maracas on 09-04-2013 @ 21:43:49 (17%)
Stefjuuh    posted on 09-04-2013 21:49
Beetje jammer dat je controllers niet toestaat, heb momenteel gewoonweg geen ruimte voor mijn echte spul, wat ik nu aan het verkopen ben om een T1 te kopen..
Maracas    posted on 09-04-2013 21:54
Sorry man, maar in deze tijden kan ik, zonder mijn eigen naam op het spel te zetten, niet iedereen toelaten zonder daadwerkelijk te weten of ze op wat er staat in de club ook hetzelfde niveau kunnen behalen. Ik weet niet of je eens in de buurt van Utrecht komt, maar je mag je ding hier komen doen, als je het de moeite vind
RyanSilva    posted on 09-04-2013 22:14
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JpSe5UWcOHM[/youtube]

Je kan de rest natuurlijk ook bekijken op mn kanaal, waaronder de laatste.?Cry
User edit by RyanSilva on 09-04-2013 @ 23:04:02 (100%)
main    posted on 09-04-2013 22:20
Concept is helemaal top, ?helaas draai ik enkel nog techno, ?anders had ik graag meegedaan! Succes!
Lucalicious    posted on 09-04-2013 23:31
Hij is al even oud, maar ik heb helaas geen beschikking ove reen dj'setje momenteel, hoop dat je er wat uit op kan maken! PS: Ik weet ff niet hoe je hem embed doet haha, sorry :P
http://www.youtube.com/watch?v=F511M2X52yI

User edit by Lucalicious on 09-04-2013 @ 23:32:51 (37%)
Maracas    posted on 09-04-2013 23:50
Je woont in de buurt toch? Je kan ook wel even een keertje langskomen als je dat liever hebt Winking my eye
FSR    posted on 10-04-2013 00:47
@Maracas,

Wellicht ook even handig om te vermelden op welke 'skillZ' er wordt beoordeeld.

Opsomming van wat met eventueel een beargumentatie is wel prettig. 'Gebruik van FX' is onduidelijk bijvoorbeeld. 'Gebruik van FX op het juiste moment' is een stuk duidelijker.

Afijn, je snapt de bedoeling?Cool!

Tekhead    posted on 10-04-2013 00:56
gij bent ne moeilijke mens zen?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FSR    posted on 10-04-2013 01:09
Poster: Tekhead
gij bent ne moeilijke mens zen?

100% Tekhead en I love it hahaha xD!Cool
Maracas    posted on 10-04-2013 01:13
Poster: FSR
@Maracas,

Wellicht ook even handig om te vermelden op welke 'skillZ' er wordt beoordeeld.

Opsomming van wat met eventueel een beargumentatie is wel prettig. 'Gebruik van FX' is onduidelijk bijvoorbeeld. 'Gebruik van FX op het juiste moment' is een stuk duidelijker.

Afijn, je snapt de bedoeling?Cool!

Op het moment dat ik een 'wtf is dit' eyebrown opzet wanneer ik een filmpje kijk, dan is het niet goed :P Doe lekker je ding, geld voor iedereen :D
FSR    posted on 10-04-2013 01:17
Op het moment dat ik een 'wtf is dit' eyebrown opzet wanneer ik een filmpje kijk, dan is het niet goed :P Doe lekker je ding, geld voor iedereen :D

Dan wil ik graag een video-boodschap onder elk ingezonden filmpje zien dat je hebt bekeken hahahaCool!

Het is duidelijk Maracas, thanks?Cool!
Maracas    posted on 10-04-2013 01:22
Hahahaha loll, en alleen van mn hoofd dan natuurlijk Embarassed
Tekhead    posted on 10-04-2013 01:24
Hahahaha loll, en alleen van mn hoofd dan natuurlijk Embarassed

doe ons dat niet aan h? !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maracas    posted on 10-04-2013 01:25
Poster: Tekhead
doe ons dat niet aan h? !

Snap ik, anders heb ik weer al die groupies die me lobi geven

205 Users online: 19 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 8.716
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.616.467