2 members like this Nou ik ga deze voor thuis halen. In samenwerking met met mijn CDJ900s. Deze 700 heeft het altijd prima gedaan bij mij. Dus dan zal deze ook voldoen. ik ben vooral blij met die geluidkaart die er in zit. Zo kan ik met traktor 4 decks draaien met 2 CDJs. Ik kan makkelijk overschakelen naar en ik kan tegelijke tijd ook nog met rekordbox draaien. Kijk een DJM850 is toch 500 meer en de DJM900 800 meer. Sorry maar dan ga ik voor deze. Xpad heb ik al op mijn RMX1000 en ik heb ook nog een nog EFX1000 dus samen met de effecten in Traktor heb meer dan genoeg effecten. Sommige heb nog geen eens ooit gebruikt.?
?
Ik vind hem zeker wel een toegevoegde waarde hebben. Vooral voor mensen die toch een Pioneer wil hebben die bijna allles kan dan zijn grotere broers, maar die niet meer willen of kunnen uitgeven. ik heb op mijn DJM700 nooit de colour effect per kanaal gemist. Dus dan zou ik op mijn DJM750 als ik die gaat aanschaffen ook niet al die extras die zijn grotere broers heb missen. Ik heb ook nog andere dingen die ik met me geld wil doen en moet doen dus hoef nietmeer persee de vlaggenschippen thuis hebben staan die kom ik wel in de Cafes, Clubs en feesten tegen. Wat ik heb tot nu thuis heb staan heb al meer dan genoeg gekost. En de tijd leent ook niet om mijn laatste geld aan hele dure spullen te spenderen. Maar deze wil ik nog wel aam mijn Set toevoegen