Koninginnedag komt er weer aan met natuurlijk de kroning en het leek me leuk om een topic te maken waar iedereen kan plaatsen waar hij/zij draait die dag.
Goed idee ?
Ik ga wel van start: Ik draai in het centrum van Nijkerk.
Music is so wonderful !
What do you think about K(ro)oninginnedag ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zelf ben ik de 29e te vinden sochtens in Baarn bij de peking tuin al het spul opbouwen, en dan 2 dagen op het ledig erf in utrecht voor de licht/geluids techniek. Helaas dus geen plaatjes draaien dit jaar, maar voor de verandering eens aan het werk. Zijn er nog mensen die richting ledig erf komen?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.