Poster: Denho
Goedenavond.
?
Wat mijn bedoeling ermee is, om zelf wat trance/dance nummers proberen te gaan maken.
door zelf aan te klooien op het 'keyboard' en zelf melodi?n in te gaan spelen.
?
Het leek me dus een goed product (mischien toch wat met minder toetsen, 41 ofzo) om mee te gaan experimenteren.
?
Budget ligt rond de ?170.
?
Mvg, D.
Poster: FSR
@Denho,
Ableton... daar heeft het merk: 'Akai' een persoonlijke samenwerking mee en zelfs product-lijnen uitgebracht die specifiek voor Ableton zijn.?
Zoek het merk maar is op en post diverse linkjes die je hebt gevonden hier maar is. Waarschijnlijk zul je bepaalde producten interessant vinden en kunnen we direct ook uitleggen waarom wel of waarom niet inclusief waar je op moet letten of het een 'studio' voorwerp of een 'live' voorwerp is in essentie. Tegenwoordig kunnen die 2 rollen ook nog wel is samengaan haha!
Poster: Tekhead
Zowat elke produce-controller werkt met Ableton.
Poster: FSR
50% true. Ableton is daar inderdaad veel sterker in dat alles wat Ableton certified is ook 100% doet zonder rare bugs of onoverkomelijke problemen. Traktor had ik mijn achterhoofd. Je hebt namelijk de Native & Certified.
Native is alleen voor S2 en S4 van NI zelf.
Certified is van alle andere kontrollers die niet door NI zijn ontworpen en getest zijn.
traktor heeft ook genoeg controllers zoals Maschine !
Als hij met ableton bezig is, is Akai een fantastische oplossing.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.