Er is binnenkort weer contest voor dj's zag ik en daarom wilde ik het u mee delen! http://www.djcontests.nl/dae-dj-contest/
What do you think about Dj dae contest ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Volgens mij worden er twee plekken weggegeven voor het festival, een kan immuniteit krijgen door de meeste stemmen te hebben, en de andere plek wordt weggegeven aan de Dj die de battles wint.?
?
Opzich wel een goede manier van een contest, omdat het zowel interessat is voor de promotor als voor de Dj's. Een populaire Dj zal meer bezoekers trekken uit zijn eigen netwerk voor het festival. En de jury kan een Dj zelf uitkiezen die het beste bij het festival past.
?
Daarnaast kan je ook stellen dat als iemand met de meeste stemmen wint en jij omdat de jury je het beste vindt, dat als het festival plaats vind de populaire Dj extra publiek meegenomen heeft die der anders niet zou zijn. Dus dan kan je je zelf ook weer promoten aan een groter publiek, iets wat in tegenstelling tot de andere Dj je zwakkere kant was.?
?
?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.