Hallo!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

intepres    posted on 28-03-2013 14:00
Hallo mede muziekliefhebbers!

Graag wil ik mij even voorstellen omdat ik mij zojuist voor het eerst aangemeld heb op djresource.eu

Mijn naam in Pares en ik ben een 22-jarige student in Utrecht. Vroeger op de basisschool was ik al helemaal verkocht aan electronische muziek, zo zat ik liever achter de cd-speler en verzorgde de muziek (dmv enkel de 'next' knop op de cd-speler) dan dat ik met mijn mede klasgenoten een beetje 'feestte' op de muziek. Ook sloot ik me wel eens op met mijn broertje op zolder om daar muziek af te spelen met discolampen en rookmachine. Later is dit allemaal vervaagd helaas en heb ik destijds niet meer veel tijd gestoken in muziek.

Een jaar geleden kreeg ik een nieuwe huisgenoot (Roov, zit hier ook op het forum) die binnen kwam met zowaar een hele dj-set bestaande uit pioneer cd-spelers, mengpaneel, studiomonitoren enz enz. Ik wist niet hoe snel ik mijn hobby op moest pakken!?
Hij heeft me alles van Ableton Live uitgelegd en inmiddels ben ik een jaar verder qua ervaring. Ik ben nog lang niet uitgeleerd en heb er nog elke dag plezier van om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Ook waren Roov en ik samen naar Dance-Fair in de jaarbeurs Utrecht laatst, een waar walhalla was dit voor mij.

De muziek waar ik graag naar luister is house, bigroom, electro.. Dat soort stijlen, tegenwoordig is het lastig om alles in te delen in categorieen maar dit omschrijft wel een hele hoop denk ik.?
Roov en ik maken ook graag mixtapes. Onlangs hebben we onze eerste online gezet, hier zit de muziek ik wat ik probeer te categoriseren. Voor geinteresseerden is hij te vinden op:

http://www.mixcloud.com/Roov/midnight-ceremony-001-mixed-by-roov-intepres/

Ik hoop hier veel te leren en ik spreek jullie op het forum!
Cheers!?

What do you think about Hallo! ??

Vote :   

Pur-D    posted on 28-03-2013 14:24
welkom op djr! goed dat je de hobby weer opgepakt hebt?Cool
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Roov    posted on 28-03-2013 14:30
Welkom op DJ Resource!?Cry
Estacy    posted on 28-03-2013 14:30
lekker bezig Roov,

welkom hier!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixuel    posted on 28-03-2013 15:53
Welkom !
?
Music is so wonderful !
Winston    posted on 01-04-2013 22:29
Welkom intepres
Tic Toc
Tekhead    posted on 02-04-2013 01:45
Welkom op djr
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FSR    posted on 02-04-2013 04:29
Awesome naam om te beginnen!
?
En uiteraard welkom!

This is an old Topic

No new postings for 4.503 days.
 Post CommentThat would be 150.1 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

214 Users online: 175 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 29.020
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.976.383