Muziek Exporteren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RamuroDiaz    posted on 26-03-2013 16:53
Hey allemaal,

Ik heb nu mijn muziek collectie die ik gebruik voor het draaien allemaal netjes geordent in Rekordbox. Overal netjes Cue Points en Hot Cue's (hiermee bedoel ik geen Hot Cue Banks!) geplaatst en gesorteert op BPM en nog een keer op genre.

Mijn vraag is nu: hoe exporteer ik het naar mijn Usb stick, zodat de tracks en de afspeellijsten helemaal correct werken? Want ik ben er nu al even mee bezig, maar ik krijg het niet voor elkaar!

Groetjes!

What do you think about Muziek Exporteren ??

Vote :   1 member likes this  

mikedhanpat    posted on 26-03-2013 17:01
1 member likes this  Als je je USB in je pc stopt dan wordt deze als het goed is door rekordbox herkent?! Zo niet, moet je hem wellicht even formatteren.?

Daarna is het een kwestie van op je afspeellijsten gaan staan -> rechtermuisknop -> exporteren en dan je usb stick kiezen.?

Dan brengt hij de playlist, muziek, cue points & hot cue's keurig over.

Edit: Je kunt dan ook nog de instellingen voor je CDJ opslaan op je usb, zodat wanneer je deze in de CDJ stopt je deze instellingen in 1 keer kunt importeren (autocue / MT / Pitch bereik / Jog brightness etc.)
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
User edit by mikedhanpat on 26-03-2013 @ 17:03:12 (62%)
RamuroDiaz    posted on 26-03-2013 17:06
Thanks voor je snelle antwoord, daar kan ik wat mee!

Nog 1 vraagje: werkt het ook als ik in ??n keer de map exporteer ipv een voor een de playlist? want ik heb bijvoorbeeld de BPM afspeellijsten in een map gezet zodat het wat overzichtelijker is in Rekordbox.
mikedhanpat    posted on 26-03-2013 18:50
1 member likes this  Ja map kan je ook gewoon exporteren. Hij exporteert dan alle playlists die daarin zitten mee!?
Trouwens als je die lijsten exporteert en je muziek staat nog niet op je stick doet rekordbox dat ook automatisch. niet dat je eerst je muziek erop aan het exporteren bent en vervolgens nog je afspeellijsten.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
RamuroDiaz    posted on 26-03-2013 21:05
Top! Volgens mij is het me gelukt, nu is op naar een adresje waar ik hem even in een CDJ2000 kan inpluggen om te kijken of het naar behoren werkt. Niet dat ik dalijk bij een gig sta en hij het niet doet.

This is an old Topic

No new postings for 4.430 days.
 Post CommentThat would be 147.7 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

130 Users online: 23 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 44.696
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.717.648