Na jaren niet meer gedraait te hebben begint het weer te kriebelen. Ik wil weer een dj-set aanschaffen. Nu zit ik te twijfelen tussen een cdj-2000 nexus + mixer set of de DDJ-SX. Beide compleet anders en compleet andere prijscatogerie. Maar ook beide voor mij een compromis. Wat ik eingelijk wil hebben is een controller, of een modulair controller systeem (2 decks + mixer) voor traktor. Nou wil ik alleen Pioneer hebben gezien de ervaring die ik met hun apparatuur heb. Ik heb de huidige controllers geprobeerd. Alleen zijn ze kwalitatief niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de cdj-2000 nexus. Ik zoek eigenlijk een CDJ + DJM systeem alleen dus zonder cd speler. Is er iets bekend over de toekomst die Pioneer in wil slaan met hun apparatuur? Ik zou het namelijk zonde vinden om een dure set te kopen als er over een aantal maanden een product komt wat precies aan mijn vraag voldoet.
What do you think about Pioneer controllers vs. CDJ/DJM ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.430 days. Post CommentThat would be 147.7 months or a whopping 12.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.