Sylenth1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bjonson    posted on 23-03-2013 17:37
ik heb vandaag sylenth1 gekocht, de download geinstaleerd op mijn macbook(retina) maar ik krijg hem maar niet in me ableton omdat ik de vst niet kan vinden. ik kan uberhoudt nergens in me mac een map van sylenth of ?lennartdigitaal vinden op de download na. wie kan mijn helpen?
?

What do you think about Sylenth1 ??

Vote :   

Bjonson    posted on 24-03-2013 09:30
in middels al veel geprobeerd maar ik kan hem maar nergens vinden op me macbook, en ook niet tussen me vst in me ableton live .
LouisCasper    posted on 24-03-2013 13:50
Klik bij finder bovenin de balk op 'Ga', vervolgens op 'Ga naar map...' en typ /library in. Je bevindt je nu in de eigenlijk onzichtbare bibliotheek van alles wat er in je apps en in OS X gebeurt. Pas dus goed op dat je hier geen gekke dingen doet. Dubbelklik op de map 'Audio', vervolgens op de map 'Plug-Ins' en daarna op de map 'VST'. Hier vind je al je .vst bestanden van je plug-ins. De directory van je VST map is dus als volgt: /library/audio/plug-ins/vst/
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 24-03-2013 @ 13:51:23 (21%)
Bjonson    posted on 24-03-2013 18:26
bedankt casper,

ik ben vanmiddag verder gaan zoeken en het is me gelukt. Mijn probleem was dat ik ik op mijn macbook retina live 9 op 64bit gebruik. Maar nu kwam ik er dus achter dat er voor de mac helemaal geen 64bit versie bestaat. Maar dit heb ik nu opgelost met Jbridge.

This is an old Topic

No new postings for 4.429 days.
 Post CommentThat would be 147.6 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

162 Users online: 14 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 51.296
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.670