Poster: ARentertainment
(Mocht het topic erg van de rest afwijken dan mag die verwijderd worden, maar heb hier graag een antwoord op)
ik heb sinds kort een Pelicase 1510 trolley aangeschaft (http://www.innocatch.nl/index.php?ProdCode=PL1510SC).
nou wil ik graag aangezien ik in het theater werk ?een ledstrip in de deksel van mijn case bouwen, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen met bijv. een accu en met de aansluitingen.
graag hoor ik van mensen die weten hoe het moet,
alvast bedankt en als de link niet mag zal ik die na gehoor weghalen.
mvg. Axel?
Poster: Maracas
Simpel
??? Plus+>>>}+++++++(ZEKERING 5a)+++++++++++++++++++++++++++++++ +Plus LEDSTRIP|=?
ACCU 12V ?? ? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? ?? ????? |=?
??? Min->>>}--------------------------------------/Schakelaar-------------------- -Min LEDSTRIP|=?
Zekering altijd op PLUS(een 2e zekering op MIN is altijd beter)
Schakelaar wil je altijd op MIN hebben
Succes, en google het eerst ook even in het vervolg anders, dit is een schemaatje niveau brugklas, en ik weet zeker dat je hem zo kan vinden.
Poster: Tekhead
Ga je een auto accu gebruiken voor die LEDstrip ?
Poster: Maracas
Nee, ik zou een 5ah scooteraccutje gebruiken, wegen max 1 kilo, en werken op 12 volt. Als je gewoon langs de autotunerwinkel rijd, die hebben zat led strips, neon balkes en die meuk op 12 volt wat je kant en klaar met printplaat en al kan kopen, dus dan hoef je het alleen nog maar aan die accu te hangen