@ Pur-D: met de versterker er tussen wel hoor, cdjs gaan ook al luider als de pc, dus laat ons hopen dat het idd opgelost is met de mixer ertussen

. Het is nu ook niet dat ze niet luid gaan zonder die versterker, maar met de versterker ertussen wel luider. Waarschijnlijk is de volumeknop ook liniair, dus hoe hoger je hem zet hoe meer dB's er bij komen per keer dat je draait, ik heb hem nog niet volledig opengedraait zonder andere versterker er tussen want dat is net te luid voor mijn kamertje :p
@ RiliciousZ: Ik zou dat niet durven zeggen hoor, ik heb al 400Watt gehoord van men oude luidsprekers, dit was?helemaal niet luid tegenover de nieuwe. Ik heb op een familiefeest gedraait (met de andere versterker ertussen want men pc hing eraan) en ik heb die even op max gezet en ik moest die meteen weer stiller zetten want dat is abnormaal luid

de zaal was nu wel niet enorm maar toch ogv 5 woonkamers ofzo. Skytec vind ik echt niet zo slecht hoor.
@ iedereen dat skytec slecht vindt: Skytec is een low budget merk, ok? akkoord en het is natuurlijk wel een pak slechter als al die super dure luidsprekers, maar je krijgt tamelijk veel waar voor je geld. Ze halen volgens mij effectief wel 2000Watt hoor. De versterkers kunnen idd wel wat minder zijn, maar de luidsprekers vind ik echt wel goed klinken voor die prijs. Als je niet al te veel geld wil uitgeven aan luidsprekers en versterkers vind ik dat skytec zeker een goede oplossing is. Op 2000Watt heb ik ze niet eens horen kraken.
p.s: op onze school hangen ook bijna in elk lokaal luidsprekers van skytec :p
Maar nu terug on-topic.