XDJ of DDJ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Brainfuckerzz    posted on 21-03-2013 16:33
hallo allemaal, ik ga een nieuwe dj controller kopen: de P XDJ Aero of de P DDJ T1
Prijs is niet belangrijk, welke zouden jullie nemen? gr Bram

What do you think about XDJ of DDJ ??

Vote :   

Pur-D    posted on 21-03-2013 18:10
Ga eens langs bij een winkel om ze uit te proberen en dan koop je degene die het beste bevalt.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
RussiaRussia    posted on 21-03-2013 19:24
Ik zou de XDJ Aero nemen omdat je dan ten minste niet de hele tijd een laptop mee moet sjouwen.

Good luck!
https://soundcloud.com/therealpsychorus
Yvaroz    posted on 21-03-2013 23:16
Ik heb zelf de aero, dit omdat ik het ook haat om m'n mac altijd mee te moeten nemen, en omdat je gewoon met rekordbox kunt werken, de USB's die ik thuis gebruik kan ik in de bar/club ook gebruiken, niet dat je met 1934943 soorten programma's moet werken, voor thuis is het ook handig dat je gewoon even je telefoon erbij kan pakken en daar van draaien.
ik zou zelf voor de xdj gaan, al zou ik de keuze nog een keer moeten maken.

Veel geluk met kiezen!

Nothing is Impossible
Dav3    posted on 22-03-2013 07:05
Tussen die 2, zonder twijfel de Aero!
www.everybeat.nl
djcanta    posted on 22-03-2013 20:23
1 member likes this  ik zou eerder gaan voor de DDJ-SX ! ! !

hele fijne controller volgens mij met Serato DJ, mooie solide bouw als ik 't zo mag geloven en je kan 'm stand-alone gebruiken. Ik vind 'm mooier dan de XDJ-AERO.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
viva_la_bram    posted on 25-03-2013 11:17
Ik zou voor de XDJ-AERO gaan. Deze is standalone te gebruiken in tegenstelling tot de DDJ-SX. Enigste min puntje is dat je geen hot cue's hebt op de AERO.
djpatnl    posted on 27-03-2013 07:02
1 member likes this  XDJ-Aero heb ik bewust gekozen. Zodoende kan ik thuis ook met Rekordbox draaien vanaf USB of direct uit Rekordbox. Als ik ergens ga draaien dan staan daar meestal CDJ's 2000 of 2000 Nexus en kan dan zonder problemen overstappen. Staan ze er een keer niet dan kan ik mijn Aero meenemen en veranderd er niet zo veel voor me.
Ik heb na mijn vinyl peride met allerlei controllers gedraait zowel met Traktor en Serato. Nu ik met de Aero draai ben ik compatible met de standaard in de DJ wereld.
Brainfuckerzz    posted on 27-03-2013 19:38
en what about de S4?
djcanta    posted on 28-03-2013 10:19
Kontrol S4 heb ik gehad.. leuk speelgoed, software is prima en ideaal voor een setje op te nemen thuis. Maar zeker niet bedoeld voor in de clubs, daar laat de bouwkwaliteit te wensen over en zeker ook de geluidskwaliteit.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
youngbeatsz    posted on 29-03-2013 11:15
1 member likes this  ik zou voor de ddj sx gaan, ik heb hem zelf ook, en die 4 Deck functie + topeffecten+ slicer en roll functie en een aparte sample, dat doet het echt voor mij, met de sx is je creativiteit onbeperkt, ik vind het zeer belangrijk dat je heel veel kan doen met dit toestel, enige minpunt is idd geen usb aansluiting, waardoor je dus niet standalone kan gebruiken, maar je kan hem wel als standalone 4 deck mixer gebruiken en gewoon cdspelers aansluiten, echter zal je zien dat de sx ook gewoon makkelijk grote jogs heeft, dus zelf scratchen op hoog niveau is mogelijk. ik heb echter geen ervaring met de andere toestellen.
Maracas    posted on 29-03-2013 12:12
1 member likes this  Ik zou ook voor de DDJ-SX gaan, ik heb beide in mijn handen gehad, en die SX voelt gewoon beter aan. Tja, alleen geen standalone USB-mixer.. Maar wat weegt een laptop nou tegenwoordig? Ik heb die standaart al bij me + USB kabel, niet omdat ik met traktor ofzo draai, maar vaak omdat ik bij clubjes die DJM900 gewoon mn set opneem, omdat ik die vaak terug luister wanneer ik nuchter smiddags wakker word, en check waar het zo nu en dan nog weleens fout gaat
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

This is an old Topic

No new postings for 4.426 days.
 Post CommentThat would be 147.5 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 20 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 52.521
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.660.272