Almost-Pro

Alphen
Ga eens langs bij een winkel om ze uit te proberen en dan koop je degene die het beste bevalt.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Semi-Plus

Aerdenhout
Ik zou de XDJ Aero nemen omdat je dan ten minste niet de hele tijd een laptop mee moet sjouwen.
Good luck!
https://soundcloud.com/therealpsychorus
Almost-Pro

Zaltbommel
1 member likes this ik zou eerder gaan voor de DDJ-SX ! ! !
hele fijne controller volgens mij met Serato DJ, mooie solide bouw als ik 't zo mag geloven en je kan 'm stand-alone gebruiken. Ik vind 'm mooier dan de XDJ-AERO.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Almost-Pro

Zaltbommel
Kontrol S4 heb ik gehad.. leuk speelgoed, software is prima en ideaal voor een setje op te nemen thuis. Maar zeker niet bedoeld voor in de clubs, daar laat de bouwkwaliteit te wensen over en zeker ook de geluidskwaliteit.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Pro

Nieuwegein
1 member likes this Ik zou ook voor de DDJ-SX gaan, ik heb beide in mijn handen gehad, en die SX voelt gewoon beter aan. Tja, alleen geen standalone USB-mixer.. Maar wat weegt een laptop nou tegenwoordig? Ik heb die standaart al bij me + USB kabel, niet omdat ik met traktor ofzo draai, maar vaak omdat ik bij clubjes die DJM900 gewoon mn set opneem, omdat ik die vaak terug luister wanneer ik nuchter smiddags wakker word, en check waar het zo nu en dan nog weleens fout gaat
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht