Poster: Tekhead
...en als ik dan lees en hoor dat je regelmatig terug al je tracks moet gaan overzetten en weer analyseren en bla bla onderhoud geven, tja, dan kan je beter een koffertje met CD's meenemen, heb je al dat gezeik niet en als je je koffer kent ga je sneller de gezochte track vinden dan dat je telkens door heel die RB moet scrollen
Poster: Mr-
Nu al een paar weken iedere week mee gedraaid, er is wel een ding wat me wel irriteerd. de bar counter, waarin aangeven wordt in welke tel je zit. super vervelend, ik kan zelf ook wel tot vier tellen.
kan je dit uitzetten, vaak klopt dit ook niet eens...
Poster: Mr-
ja, maar ik heb er eigenlijk niet echt behoefte aan omdat overal aan te passen. is er geen mogelijkheid dit uit te zetten?
Poster: Maracas
Geen recordbox gebruiken, behalve voor de kleur van je menu, zoals ik doe?
Poster: Lead
Als je regelmatig draait is het slimmer de grid goed te zetten of jezelf te trainen er niet op te letten....
Poster: Lead
Als je regelmatig draait is het slimmer de grid goed te zetten of jezelf te trainen er niet op te letten....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.