Muziek reorganiseren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brammetjebaas    posted on 20-03-2013 14:04
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje. Ik heb een muziekcollectie van ca. 20duizend nummers, en alles staat door elkaar, doordat ik jaren lang mijn muziek niet geordend heb. Ik ben nu op een punt dat ik eigenlijk bijna niks meer terug kan vinden. Ik wil graag mijn muziek gaan ordenen, maar mijn probleem is als volgt: Ik wil mijn muziek in mapjes gaan stoppen, maar ik zoek eigenlijk een programma dat dit voor mij kan doen.

Ik weet niet of ik dit allemaal handmatig zou moeten doen, maar ik zoek dus naar een programma die de muziek in deze mappen kan indelen.

Alvast bedankt.

What do you think about Muziek reorganiseren ??

Vote :   

Overtracked    posted on 20-03-2013 14:23
Dat kan geloof ik met itunes. Als je alles in de itunes bibliotheek zet dan zet itunes alles in mapjes. Correct me if im wrong..
https://soundcloud.com/overtracked
brammetjebaas    posted on 20-03-2013 14:55
Dat klopt, maar ik heb ook veel ft nummers en daar maakt hij weer een appart mapje voor, wat ik dus eigenlijk wil verkomen. Dan zou ik kunnen zeggen van, dan plaats ik al die ft nummers handmatig in die mapjes waar ik ze in wil hebben, maar het gaat hier om bijna 2000nummers die van 2artiesten samen zijn dus dat is niet te doen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

133 Users online: 27 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 57.554
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.506