Een set van 2 Denon SC2000 controllers, werkelijk zo goed als nieuw! Met deze controllers kun je software als Traktor en VirtualDJ aansturen, tot wel 4 decks. Voor specs, info of foto's kun je contact opnemen met mij of de website van Denon. Hier zijn ook de mappings voor de software te downloaden.
Denon staat erom bekend om kwaliteit af te leveren voor een wat lagere prijs, dat is de reden dat ik ze een half jaar terug gekocht heb. De reden van verkoop is dat ik inmiddels andere controllers heb die iets meer bij mijn draaistijl passen. Dat neemt niet weg dat ik veel plezier heb gehad met de Denon controllers. Ze zijn ideaal voor beginners of mensen met de voorkeur voor dit soort controllers.
Nieuwprijs voor een set van 2 is nu iets minder dan 400euro, ik vraag 220 voor de set van 2 omdat ze in absolute nieuwstaat zijn, een half jaar oud. Ze gaan alleen als set in de verkoop.?
Vragen? Neem contact met me op via mail. Alleen ophalen zodat je ze kan zien voordat je ze koopt, om misverstanden te voorkomen.
What do you think about [TK] 2x Denon SC2000 controllers - 250EU ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.