Ik zal me even voor stellen: Ik ben Miquel a.k.a Mixuel. Ik ben een paar jaar bezig met draaien en word steeds professioneler mixen gaat me redelijk af.
Nu mijn vraag: Ik zou graag voor aan het begin van me set een Jingle / Scream willen hebben met bijv. Are you ready for Mixuel of Make some noise for Mixuel. Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
Groet, Mixuel
Music is so wonderful !
What do you think about Jingles / Screams ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisWelkom! Kun je wat meer over jezelf vertellen? Wat voor gear heb je?? Over die jingle, je kunt het zelf inspreken en er dan een vocoder erover gooien om je stem als een robot te laten klinken bijvoorbeeld.
Ik werk bij een bedrijf dat drive-in Shows verzorgd, welke gear ik gebruik/kan gebruiken zijn: 1x Dateq 7.3 2x CDJ 800 MK2 1x EV ZX-1 dat heb ik op het moment thuis staan. Op de zaak staat nog en Traktor S4 die ik kan gebruiken als ik wil.
1 member likes thisJe zou een programma kunnen gebruiken waar je muziek mee kunt produceren zoals ableton. Maar om dat aan te schaffen voor het maken van een jingle is wel erg duur. Ik zou als ik jou was even googlen naar een free vocoder.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.