Hallo DJR members!
Om gelijk met de deur in huis te vallen Hoe professioneel ik ook reageer zo nu en dan, ook ik kom soms kwesties tegen die ik liever aan DJR vraag. Zoals nu!
?
Hierboven de foto van een KRK 10S subwoofer. Ik wil deze of een KRK 12S (geen HO editie) toevoegen aan mijn arsenaal van muziek apparatuur. Echter loop ik tegen 2 dingen aan, dit zijn:
?
1 - Deze KRK subwoofer heeft meerdere aansluitingen. En ik zou graag dat mijn beide sets (1 set van VXT 8 en 1 set van V88's) deze sub kunnen gebruiken voor weergave van mijn sound. Er is echter 1 probleem. Hoe kan ik met 1 subwoofer beide sets voeden terwijl ik vaak als eerste de VXT 8 gebruik voor componeren en dan beluister met de V88's voor de puntjes op de i? Door middel van mijn M-audio C400 kan ik het signaal naar beide sets nu apart regelen door te blokken of niet.?
2 - Waarom heeft deze KRK10s sub zo ontzettend veel meer (verschillende) aansluitingen dan de 12s?
Er zijn wat mij betreft een paar optie's mogelijk:
1 - Het gehele plan kan niet en ik zal dus of 1 sub bij 1 set doen en de ander niet. (Of 2 dezelfde kopen?

!)
2 - Doorlussen (hoewel dit mijn inziens interne conflicten gaat veroorzaken hmm?)
3 - Welke alternatieven zou ik eventueel hebben? Je mag bij mijn situatie er van uitgaan dat de verandering in de studio zodanig zal zijn dat dat de V88's echt als mid-fields gebruikt gaan worden en dus hoger komen te staan waardoor de positie voor de sweet-spot voor de V88's ongeveer 1,5 a 2 meter achter mijn rug is.?
Bovendien ben ik mij er bewust van dat mijn V88's een flinke punch kunnen leveren en ik wil dat ook ten volle gaan benutten. Als ik de sub buiten beschouwing kan laten en het gewoon een andere manier van set up is dan geniet dat absoluut mijn voorkeur! Fase probleem is niet een issue, dat is prima op te lossen met het netwerk dat ik heb en die ik zal inzetten hier voor.
Grote twijfels om het maar zo te zeggen! Ik ben mij er ook bewust van dat optie 2 echt de meest stomme optie ooit is van mijn kant om uit te proberen?

!
Het budget is in principe niet meer dan een sub-woofer van KRK en dan de 12s. Echter als we niet op kwaliteit hoeven in te boeten maar wel de flappen in de pocket kunnen houden geniet dat 100% en meer dan dat mijn voorkeur!
Dankjewel?

!