Alweer een rekordbox probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 17-03-2013 19:05
Hallo,

Aangezien ik veel met mijn rekordbox 'speel' verwijder ik zo nu en dan nog wel is een nummertje van mijn SD kaart via de afspeellijst in rekordbox. Dit heb ik achteraf gezien heel vaak gedaan, waardoor mijn SD kaart nu VOL is. De nummers heb ik dus niet goed verwijderd.

Nu wil de goede afspeellijsten van mijn SD kaart overzetten naar een nieuwe SD kaart omdat ik dan alle opgeslagen que points kan meenemen. Ik maak altijd live que points en dus niet in rekordbox waardoor ze alleen op mijn SD kaart staan.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen??

Kort samen gevat: Ik wil mijn afspeellijsten die ik in rekordbox op mijn SD kaart zie staan overzetten naar een nieuwe SD kaart. Ik wil dus geen EXACTE kopie via de finder/explorer maken van mijn huidige SD want dan neem ik ook de nummers mee die ik er NIET meer op wil hebben.

Ik hoop dat jullie mij begrijpen!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Alweer een rekordbox probleem ??

Vote :   

MarcoMartinez    posted on 17-03-2013 19:34
Je lijsten vanaf je sd opslaan bij playlisten in recordbox en vervolgens op een nieuwe sd zetten
www.djmarcomartinez.com
jeffrey412    posted on 17-03-2013 21:25
Heb ik geprobeerd, maar hij geeft dan aan;

Kan de afspeellijst niet importeren
De muziekstukken in de lijst komen niet voor in uw verzameling of de lijst is leeg.

jeffrey412    posted on 17-03-2013 21:28
Oh, ik kom erachter dat hij dit alleen aangeeft wanneer ik een map met afspeellijsten importeer. Als ik de losse afspeellijsten doe dan gaat het wel goed!?

Maaaar nu komt wel het probleem dat de que points niet mee gaan...
MarcoMartinez    posted on 17-03-2013 21:46
Hmm dan weet ik t ook niet, sorry.
www.djmarcomartinez.com
jeffrey412    posted on 17-03-2013 22:49
Ah, Get it!

Als je rechtermuisknop doet op je device, dan kun je op verzameling bijwerken klikken
FSR    posted on 18-03-2013 11:43
Algemene tip:

Nowadays heeft praktische elke knop/link/fader wat dan ook een 2e (of meerdere) functie's met de andere muisknop. Ook drag & drop met rechtermuisknop heeft andere opties.

This is an old Topic

No new postings for 4.438 days.
 Post CommentThat would be 147.9 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 22 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 10.039
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.682.991