Na de install wou ik beginnen producen met het gedacht dat alles wel zou werken. Jha.. dit viel al snel tegen!
Massive, Sylenth1,... werken dus niet.
In mijn ableton 8 werken deze wel nog altijd.? Alles staat juist, browse staat op de juiste map..
Ik heb gelezen dat het iets kan zijn van 32 bit en 64 bit? Mijn software is 64 bit.
Weet iemand wat dit probleem kan zijn? Vriend van mij heeft ook mac en heeft er geen problemen mee.
Grtz!
What do you think about Ableton 9 plugins probleem mac ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je zegt het zelf al. je software is 64-bit. Massive & Sylenth zijn 32-bit. dat is je probleem.
ik heb hetzelfde met Logic. in 32-bit mode gebruikt Logic maximaal 4 gig RAM terwijl ik 8 gig heb. wil ik alle RAM gebruiken dan moet ik Logic draaien in 64-bit modus en dan werken mijn plug-ins niet omdat die nog 32 zijn.
Oke luxx, heb hem ondertussen al in 32 gezet en hij werkt.
Tog stom h? zo iets kleins.. Bedankt!
Slotje graag.
This is an old Topic
No new postings for 4.439 days. Post CommentThat would be 148 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.