Het zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft, ik weet het niet.
Ik kwam ook op het probleem terecht doordat ik zocht op Maudio en Imac computers.
Als ik dat niet had gedaan had ik het gewoon besteld en geen vragen gehad.
En hoe het zit met de kabels? Heb een foto toestel met USB2.0 en die werkte wel gewoon.?
Ik vertrouw er wel op en zal het maandag of dinsdag wel zien als het binnen is.?
Zit alleen nog te dubben over een drumpad, maar wellicht ga ik eerst even lekker met de keyb. aan de slag en eens kijken hoe alles bevalt en werkt. Heb iig de Pro logic handboek uitgeprint en ben daar nu lekker mee aan de slag. Is toch wel erg makkelijk om lekker snel op gang te komen. Had eerst wel wat you tube filmpjes gezien maar dat werkt ook niet echt lekker. Totdat ik hier op het forum las ' Je vast en cker al wel het handboek gelezen' ?Toen dacht ik handboek ? Shit, ik snel kijken en zoeken en idd een mooi handboek met de basis. LOL?
Tot nu toe moet ik zeggen dat het best wel een fijn programma is, voor zover ik kan beoordelen. Het lijkt wel op mijn Magix van vroeger. En dat scheelt toch een stuk dat je daar dan iets van weet. Natuurlijk weer ik nog geen 5% van alles, maar dat komt wel. Ik ga eerst lekker het handboek doorwerken en dan later verdiepen. Want wat voor zin heeft het om te weten hoe plugins werken als je nog niet de basis weet. Nee heb mij echt voorgenomen om eerst te doen met het geen wat ik heb en het programma goed leren kennen. En dan de boel uitbreiden en dingen toevoegen.?
Best wel handig de zoekfunktie, heb er al wel het 1 en ander uitgehaald.?
Greet

z?