Fl Studio Laadt Project Niet
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrDurkk    posted on 11-03-2013 19:20
Hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje bezig met een remix van above&beyond, heb verder nog nooit problemen met het project gehad tot nu toe, ik wou mn project gewoon openen via de flp, en nu komt die vast te zitten bij het laden van nexus, links onderin staat: Loading plugin : Nexus

ik krijg ook een schermpje van de acapella wie die niet kan vinden, heb mn pc al een keer 10min laten laden maar ook geen resultaat.

Weet iemand een manier om mijn project te redden??

alvast bedankt
User edit by MrDurkk on 11-03-2013 @ 19:20:47 (4%)

What do you think about Fl Studio Laadt Project Niet ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 11-03-2013 20:48
houd escape ingedrukt, kijk of dat werkt.
FSR    posted on 11-03-2013 21:42
Escape indrukken heeft geen effect. Dan skip je het laden van de plug-in alleen maar en zal die niet worden geladen in FL.

In geval van TS. PC opschonen en structuur aanbrengen. Alles linken wat gelinkt moet worden en het probleem zou opgelost zijn wat ik hier zo lees. Als acapella's * .dll niet gevonden kunnen worden zijn dat 2 dingen. De bestanden zijn verplaatst of de 'route' om te zoeken naar die bestanden zijn beperkt tot een bepaalde map waardoor (als die verplaatst is buiten de grenzen van die map) niet te vinden zal zijn.

MrDurkk    posted on 11-03-2013 21:55
dus gewoon mn pc defragmenteren? en wat bedoel je precies met alles linken wat gelinkt moet worden?
ik heb inderdaad de acapella in een andere map gezet, maar heb hem weer terug gezet en hij vindt hem nog steeds niet
Maracas    posted on 12-03-2013 00:21
Kan kloppen, ookal zet je hem weer terug, als FL aanhoud dat hij dan en dan in die map is gezet, vind hij hem niet, heb ik ook weleens gehad. , en daarom sla ik van elk project echt bij iedere grote verandering, of om de 10 minuten ongeveer wel een keer een nieuwe file op. Goed, met een track die volledig af is heb ik dan 40 projectfiles in totaal, maar ik kan altijd terug wanneer er 1tje corrupt gaat
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

This is an old Topic

No new postings for 4.444 days.
 Post CommentThat would be 148.1 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

152 Users online: 30 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 57.976
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.928