Mix op youtube zetten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brammetjebaas    posted on 11-03-2013 08:25
Hallo allemaal,

Ik heb al veel gezocht op google, maar kan het niet vinden. Ik wil een mix op youtube zetten maar elke keer dat ik dit doe, word mijn link geblokkeerd, omdat er inhoud van derden in zit. Ik heb netjes de nummers vermeld, maar ook dit lijkt niet te werken. Weet iemand misschien hoe ik dit aan moet pakken?

Alvast bedankt.

What do you think about Mix op youtube zetten ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 11-03-2013 08:28
Andere videodienst gebruiken?

Er zijn bepaalde nummers die youtube gewoonweg niet meer toelaat, als youtube deze hoort kun je het wel vergeten.
brammetjebaas    posted on 11-03-2013 08:34
Ik heb hem ook op soundcloud gezet, maar daar heb je een klein uploadlimiet. Ook kijken er erg veel mensen op youtube, dus als dit niet zou kunnen zou dat erg jammer zijn. Maar een oplossing voor dit probleem is er dus niet? Het gaat om nummers van spinnin records, size records en ultra records.
Gerdo    posted on 11-03-2013 10:37
Poster: brammetjebaas
Ik heb hem ook op soundcloud gezet, maar daar heb je een klein uploadlimiet. Ook kijken er erg veel mensen op youtube, dus als dit niet zou kunnen zou dat erg jammer zijn. Maar een oplossing voor dit probleem is er dus niet? Het gaat om nummers van spinnin records, size records en ultra records.

Als je wat euro's betaald, dan heb je op soundcloud een grotere upload ruimte!
mikedhanpat    posted on 11-03-2013 11:11

Dan noem je ook meteen de labels die er het meeste werk van maken om je dwars te zitten! Met name spinnin' en size records zijn een ramp.?
Je kunt het aanvechten en dan het fair use artikel gebruiken. Dit zorgt ervoor dat je blokkering opgeheven wordt, totdat de kwestie onderzocht is. Helaas is het zo dat de laatste tijd steeds vaker deze verzoeken alsnog behandeld worden met een nadelige uitpak.?

Soundcloud of Mixcloud is dan een betere oplossing met minder gezeik.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
brammetjebaas    posted on 11-03-2013 11:12
Klopt maar ik zie zat mixen op youtube waar ook inhoud van spinin en alles in zit, en waarom blijft dat er dan wel op staan en dat van mij niet?
PhonoGraaf    posted on 11-03-2013 11:14
mixcloud.com, helemaal gratis, onbeperkt uploaden, veel publiek.
house-mixes.com,?helemaal gratis, onbeperkt uploaden, kan gedownload worden door publiek.

En ik kan gewoon mixjes uploaden op youtube, vind t alleen niet zo handig op de een of andere manier.
En ik draai techno, zal iets minder gecontroleerd worden omdat die labels over het algemeen minder commercieel zijn dan house labels. En let wel, degene die ervoor zorgt dat die nummers niet ge?pload kunnen worden zijn de labels zelf, youtube voert het alleen uit.

robgerrits25    posted on 11-03-2013 11:16
Ik zou gewoon even een mailtje sturen naar youtube om te vragen wat het probleem nou precies is, het is best moeilijk om te zeggen waarom dat dit bij jou wel is en bij andere niet. tenzij naturlijk hoorbaar is in je mix dat je de muziek illegaal gedownload hebt en deze nou voor derden gebruikt Happy, laughing ik weet niet of het overal zo is maar ik luister wel eens liedjes op youtube waar dan ineens NEW PREVIEUW RELEASE doorheen wordt geroepen Winking my eye
brammetjebaas    posted on 11-03-2013 16:30
Illegaal downloaden is in mijn geval niet hoorbaar maar wel het ?geval. Hier zou youtube alleen niks aan kunnen merken gok ik zo, kunnen ze gwn niet controleren. Ik heb me inmiddels ook aangemeld op mixcloud, ik denk dat ik in vervolg alles daar gewoon op ga zetten. Mijn mix op youtube is voor alsnog niet geblokkeerd, staat alleen dat er advertenties kunnen komen vanwege de inhoud van onderandere spinnin. We zullen het zien.
djpatnl    posted on 12-03-2013 13:12
Het schijnt dat een seconde of 20 stilte het probleem op lost.
Ik zou dan niet voor stilte kiezen maar een 'swoosh' of zo gebruiken.
brammetjebaas    posted on 12-03-2013 14:54
Je bedoeld aan het begin 20seconden stil ofzo? Of midden in elk nummer ff 20seconden stil doen? Dat laatste lijkt me niet helemaal handig...
Gerdo    posted on 12-03-2013 16:23
Je bedoeld aan het begin 20seconden stil ofzo? Of midden in elk nummer ff 20seconden stil doen? Dat laatste lijkt me niet helemaal handig...

20 seconden stil voordat je begint.
D-Jesse    posted on 12-03-2013 21:15
jep, 10 seconden kan ook .Werkt iig op Soundcloud man, gewoon 10 sec stilte voordat de MIX begint. Winking my eye
brammetjebaas    posted on 12-03-2013 21:29
Oke zal het eens proberen thanks Winking my eye
djpatnl    posted on 15-03-2013 15:36
Ja sorry?Cool?aan het begin.
brammetjebaas    posted on 15-03-2013 20:47
Hahaha np, maar ik heb geen 20sec van tevoren en hij is nog niet geblokkeerd. Ik heb een geschil ingediend, omdat ik niet mee eens was en heb van 4nummers nu de rechten om ze te gebruiken in mijn mix. Alleen spinnin doet moeilijk, maar vooralsnog is hij niet geblokkeerd.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

160 Users online: Yorick & 26 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 56.274
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.226