Gisteren nog eens op CDJ-2000 nexus gedraaid en iets gewaargeworden wat ik al eens had bemerkt maar niet direct bij stil stond.
Ik was met traktor scratch pro 2 aan het draaien, gewoon timecode (was mijn hub voor HID vergeten).
Nu voor traktor zijn dat 2 audio files, de 'lead in' en de track zelf.? Bijde audio bestanden heb ik in een folder op mijn USB stick staan (aif).
Bij de gewone CDJ 2000 en 900 is het zo dat als de auto cue uit staat je in vinyl mode perfect van de ene track naar de andere track kan 'scratchen) en zo dus gelijk met een plaat over je downbeat bewegen.
Nu heb ik gemerkt dat dit bij de nexus anders is en zelf met autocue uit de speler weigert van de 2e naar de eerste track terug te scratchen.? Is dit ergens een optie die je in de speler zelf kan aan/uitzetten? indien ja, graag waar.
kleine frustratie van gisteren.
DJ - Producer
What do you think about CDJ 2000 nexus / timecode / auto cue probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.445 days. Post CommentThat would be 148.2 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.