Hoi mensen,
?
Ik organiseer me eigen feest met een maat van me. de eerste editie hebben we uit laten betalen door middel van een gageformulier in te vullen. Maar dit was dus een heel gedoe omdat je maar per persoon ?163 mag per gage, dus moesten we nog 3 ander mensen er bij halen die even hun gegevens in vulde.?
?
We hebben 1maart ons 2de editie al gehad en er komen er nog meer dus we willen nu van die gage formulier afstappen. Maar wat raden jullie aan om dan te nemen een var of bij de kvk kiezen uit:?vof maatschap of cv? zijn hier mensen die ook feesten organiseren en hier al ervaring mee heeft??
?
We draaien ook samen dus dat willen we ook gewoon er bij doen op het zelfde btw nummer als waar we het feest op organiseren.
?
?
What do you think about Btw nummer? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.555 days. Post CommentThat would be 151.8 months or a whopping 12.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.