Lose Control Contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reverb_Music    posted on 10-03-2013 14:54
Hi,

Ik doe mee aan de lose control contest en zouden jullie daarvoor even op ''Reverb'' kunnen stemmen.
Zou erg fijn zijn.

http://www.lose-control.nl/stemmen-talenthour

Gewoon op het bolletje met mijn naam klikken en dan op vote drukken?smile

Alvast Bedankt!

What do you think about Lose Control Contest ??

Vote :   

FSR    posted on 10-03-2013 18:51
DJR heeft niet voor niets een: 'Stem op mij' topic. Dit is bedoeld om deze wildgroei aan (in mijn ogen) SPAM topic's te organiseren.

Daarnaast zou je beter moeten weten en zijn praktische alle contests 'gebakken - lucht'. Je bent een marionet. Jouw talent wordt uitgebuit ten behoeve van miljoenen euro's die ze aan je verdienen mocht je 'talent' aanslaan bij het grote publiek. En jij ziet er niks van terug op hooguit een schouderklopje na.

Bottom-line: Begin er niet aan, je verliest meer dan dat je er mee wint!
Avine    posted on 10-03-2013 18:53
Poster: FSR
Bottom-line: Begin er niet aan, je verliest meer dan dat je er mee wint!

Als kleine DJ moet je wel, hoe wil je anders dat beetje naamsbekendheid krijgen en op de grote feesten mag spelen. Ik ben het er mee eens dat dit allemaal commerciele wedstrijden zijn.. maar je moet helaas.
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
FSR    posted on 10-03-2013 19:09
@Avine, ik ben weliswaar geen DJ maar componist/arrangeur. Toch ben ik ook 'klein'.?

Waar ik mijn mening over uitspreek is dat wat ze hebben als 'naamsbekend' niet als inzet gaan gebruiken. Puur omdat je in 'wurg-contracten' zit. En je alle rechten verliest zodra je mee doet.?

Als 0% echt het totale begin is en 100% is de hoogste top.
?
Dan is 5% misschien niet veel (en dus klein). Die contesten brengen in bijna alle gevallen iedereen terug naar: 0%.?

En wat heb je dan liever? 5% dat beetje bij beetje groeit. Of een zeer zeer grote kans op 0% en een flinke deuk in je 'plezier' voor muziek.?
Diegene die 'echt' talent hebben halen het wel. Het hoeft niet allemaal snel snel snel. Je bent ook geen formula 1 coureur als je je rijbewijs 1 jaar daarvoor hebt gehaald.

In ieder geval zet ik mijn 'naamsbekendheid' niet op het spel als de jury uiteindelijk er op uit is om te cashen voor eigen belang van hun portomonnee. En wurg-contracten die alle eigen gemaakte tracks/mash-ups toe-eigenen waarnaar de jury je altijd wel weet af te zeiken op iets maakt dat je verliest op alle gronden. Jij bent je rechten kwijt over je muziek en zij kunnen het simpel af doen met een waardeloos argument maar de portomonnee wordt dikker en dikker.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

181 Users online: 138 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 71.950
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.868.987