Poster: MaxMorelIk moet zeggen de site is leuk en volgens mij heel handig om info op uit te wisselen voor beginnende dj's !
Nou, voor amateur DJs is ie ook nog interessant zat, hoor en ik waag het zelfs om te zeggen dat het ook leuk kan zijn om hier te kijken als je Sander Kleinenberg of zo heet (en dan hem ook bent... hehe).
Poster: MaxMorelIk ben Max Morel en draai ook.... Maar volgens mij iedereen hier...!!
Jup. De een wekelijks in een café, de ander bij een drive-in, de volgende voorlopig nog thuis en wat bij vrienden (heb je sneller als je 16 bent dan als je 23 bent en studerend bent/net was) en de vierde was student en heeft zijn dj-spullen niet op zijn kamer waar hij doordeweeks woont staan...
Maar ja, ik draai dan zelf weer deze donderdag voor, tussen en na de bands in het Open Podium van de TU/e (Technische Universiteit Eindhoven) en mocht je me ooit zien praten over popmuziek en zo - ik pruts wat bij de radio (is in beginfase op het moment, dus mijn stem live horen op de zender komt later pas)
Poster: DeafDJ
welk verhuur bedrijf ben je eigenlijk eigenaar van als ik vragen mag?
de volgende voorlopig nog thuis en wat bij vrienden (heb je sneller als je 16 bent dan als je 23 bent en studerend bent/net was)
Poster: MadSteven
Gegroet.
Moest ik wel even zeggen, omdat ik freelance DJ een hele leuke term vind, die ik zelf nog niet zo verzonnen had.
Poster: Lead
Ik realiseer het me nu pas, maar ik heb jaren in Maarsbergen gewerkt joh. Moeten we buren zijn geweest want Maarsbergen is eigenlijk maar 1 straat.
Wel hele mooie omgeving daar