Een maand geleden heb ik mijn pioneer ddj ergo binnengekregen. Ik had nog geen ervaring met mixen en dergelijken, en heb flink zitten oefenen afgelopen maand. Ik draai nu met serato en dit is het resultaat:?https://soundcloud.com/djclubrife/dj-ronald-dj-clubfire-mixtape Ik heb dit samen met een vriend van mij gemaakt, die al wat langer draaide. Er zijn zeker nog wat verbeterpunten, maar dit is mijn eerste mixtape geworden.
Comments zijn welkom.
What do you think about Electro/progressive house mixtape ??
Laat me je een tip geven. Gebruik nooit van soundcloud geripte teasers of previews zoals je bij dei van Error 404 hebt gedaan. Dat klinkt namelijk voor geen meter, die overgang naar fuego en het staat een beetje raar :p
Zal ik meenemen voor de volgende keer Dat van die overgang is inderdaad waar, ik was druk met volgende track zoeken, en toen kwam ik achter dat muziek bijna afgelopen was dus vandaar die prutovergang.
User edit by brammetjebaas on 09-03-2013 @ 18:25:12 (2%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.