DJ-Lounge.com WINACTIE!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 09-03-2013 16:11
Resourcers!

een tijdje terug had ik natuurlijk al geplaatst dat ik lessen aanbood in Logic Pro en er was pittig wat interesse.
nu heb een een actie op touw gezet samen met DJ-Lounge waarin je 1 gratis les van 2 uur kunt winnen van mij.
wil jij hier aan meedoen?
ga dan naar de DJ-Lounge pagina, druk op like en zet in een reactie onder mijn video waarom JIJ de gratis les moet winnen.

dus chop chop, naar de DJ Lounge pagina en wie weet zie ik een van jullie binnenkort wel in mijn studio!
www.mothermusic.nl

What do you think about DJ-Lounge.com WINACTIE! ??

Vote :   1 member likes this  

bambamstudio    posted on 09-03-2013 17:10
Ik doe mee! Winking my eye .... en hier zal ik van twee forum leden wel weel commentaar op krijgen maar als je les geeft, zorg dan dat de geluidskwaliteit onder een filmpje beter is dan wat op facebook staat Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 09-03-2013 @ 17:12:03 (100%)
Stefjuuh    posted on 09-03-2013 23:28
Verplicht liken om mee te doen aan een actie is volgens mij in strijd met de algemene voorwaarden van Facebook... Just my 2 cents..
Luxx    posted on 10-03-2013 11:45
3 members like this  
Poster: bambamstudio
Ik doe mee! Winking my eye .... en hier zal ik van twee forum leden wel weel commentaar op krijgen maar als je les geeft, zorg dan dat de geluidskwaliteit onder een filmpje beter is dan wat op facebook staat Winking my eye

dit is dus de volwassen man Marc van BamBam Studio. deze reactie plaats hij in dit topic, en vervolgens krijg ik dit prive bericht toegestuurd:

niet om jou af te zeiken hoor...maar om een recatie uit te lokken van twee leden Winking my eye goede actie trouwens van jou en dj lounge.

Mar
www.mothermusic.nl
Luxx    posted on 10-03-2013 11:46
ik kreeg dit gister al. had gevraagt of hij het zelf ook niet een beetje kinderachtig vond om dit soort dingen te doen, maar blijkbaar niet. dan zo maar, want ik heb geen zin om aan dit kinderachtige spelletje mee te doen.
www.mothermusic.nl
Sebasz    posted on 10-03-2013 12:20
en dat is precies het probleem wat niemand maar wil snappen, bambam is een beetje een kinderachtige aansteller die nergens tegen kan. en oooh wat ben je een bad guy als je bambam tegenspreekt, want hij heeft het zogenaamd helemaal gemaakt en weet superveel! gedraag je (bambam) gewoon volwassen en stel je niet aan als iemand een keer tegen je in gaat

Poster:?Stefjuuh
Verplicht liken om mee te doen aan een actie is volgens mij in strijd met de algemene voorwaarden van Facebook... Just my 2 cents..

ach who cares, 't is niet alsof de grootste bedrijven van Nederland zulke acties houden?Cry

Ik doe niet mee met de actie maar zeker een leuk idee?Embarassed
User edit by Sebasz on 10-03-2013 @ 12:26:50 (3%)
Limb-Girdle    posted on 10-03-2013 13:00
3 members like this  
Poster: bambamstudio

Jammer Marc dat je persoonlijke kwesties indirect bespreekbaar maakt op een forum. Prima dat je geen gunfactor hebt naar andere websites die het beter doen, maar de sarcastische kinderachtige houding die je aanneemt maak je jezelf niet erg populair mee.
Where the music meets the deejay!
Bloedworst    posted on 10-03-2013 16:20
He wrom werk ik nou niet met logic had best mee willen doen, leuke actie Luxx.
FSR    posted on 10-03-2013 18:46
1 member likes this  En BamBam krijgt de reactie hij wilt.

Kan iemand (een Mod of Admin?) zijn IP bannen van DJR? Graag zie ik dat gebeuren, voor mij heeft hij zich nu wel genoeg bewezen het kwaadaardige gezwel van DJR te zijn.?

Hetgeen wat Luxx beschrijft (met quote's) getuigd hier van. Mark my words, Bambam gaat er echt alles aan doen om zijn gelijk te (be)halen en hij zal echt geen 'moreel bezwaarde' middelen schuwen.?

@Luxx & DJ-Lounge betreft. De actie is zeer interessant te noemenEmbarassed, het liken op FB vind ik zelf wat minder. Afijn dat is mijn visie.

Succes!
Bloedworst    posted on 11-03-2013 09:22
@FSR
Hey kerel je heb helemaal gelijk als ik alles hier lees is dit wel het dieptepunt van kinderachtig zijn van marc zijn kant, maar zet toch een vraagteken bij je laatste post, ik denk dat je beter je ongenoegen bij de mods of admin moet dumpen en hun en pm/mail sturen want als alle leden hun ongenoegen over andere leden zo gaan uiten wordt het er niet gezeliger op hier op DjR.
FSR    posted on 11-03-2013 18:41
@Bloedworst,

Je hebt gelijk. Ik zal ook een PM naar het team van DJR sturen. Mijn excuses bied ik niet aan. Wel zal ik refereren naar dit topic en eventuele 'ongeoorloofde actie's' als sanctie te incasseren. (Een echte vent accepteert met zijn visie/mening alle voor en nadelen eh?Cool!

This is an old Topic

No new postings for 4.445 days.
 Post CommentThat would be 148.2 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

140 Users online: 22 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 15.445
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.688.397