Browsen op album op de CDJ2000 Nexus
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Larske    posted on 08-03-2013 10:53
Ik ben gisteren wat dieper gedoken in de CDJ2000 Nexus, ik heb alles werkend zoals ik het wil. Alleen het browsen op album gaat nog niet zoals ik het wil.

Het album Afsluiters heeft in dit geval 8 tracks dus laat hij 8 keer het album Afsluiters zien, dat wil ik niet. Ik wil 1 keer het album Afsluiters zien en wanneer ik daar op druk de inhoud van het album zien.?

Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar.?

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Onderstaand een voorbeeld hoe hij het laat zien:

User edit by Larske on 08-03-2013 @ 18:35:36 (1%)

What do you think about Browsen op album op de CDJ2000 Nexus ??

Vote :   

HeroS_NL    posted on 08-03-2013 18:08
Kan de afbeelding niet zien! Kan je niet zoals bij de 'oude' 2000 bij browsing waar ook tracks, playlists staat, gewoon daar zoeken op je album 'Afsluiters'?
http://www.djheros.nl/
Larske    posted on 08-03-2013 18:36
Ik hoop dat je 'm nu wel kunt zien en ook meteen je vraag daardoor beantwoord is.
HeroS_NL    posted on 08-03-2013 19:50
Hier heb ik helaas geen idee van..
Andere oplossing die ik kan bedenken is alle tracks in 'Afsluiters' in een afspeellijst te stoppen..
http://www.djheros.nl/
Larske    posted on 09-03-2013 00:37
Ik hoop dat iemand anders me kan helpen, tot nu toe is iedereen die ik spreek het met me eens dat de CDJ2000 Nexus dit op een onlogische manier laat zien maar niemand weet de oplossing van het probleem. Ik lees op de Pioneer forums dat het in een toekomstige versie van Rekordbox mogelijk wordt om je eigen mappenstructuur te bepalen, dat zou ook een oplossing zijn aangezien mijn albums hetzelfde heten als mappen. Maar goed, daar heb ik nu niks aan.

Playlists is me teveel werk, ik draai eigenlijk met een laptop die ik in prik op Pioneers. Ik heb een Rekordbox stick bij voor het geval de laptop ooit niet werkt, het is puur backup dus. Het zou fijn zijn als dat gewoon werkt zonder dat ik in totaal 143 playlists aan moet maken, zoveel albums heb ik namelijk.
Larske    posted on 11-03-2013 14:44
Ik denk dat ik weet hoe het zit. ik gok dat het mis gaat in de album artiest tag. Deze was bij mij leeg of er stond dezelfde artiest in als waar de betreffende plaat van is. Waarschijnlijk gaat de CDJ2000 er vanuit dat een album van 1 en dezelfde artiest is en niet dat deze meerdere artiesten heeft. Omdat al mijn albums compilatie albums zijn heb ik de album tags van al mijn platen nu ingevuld met 'Diverse artiesten'. Donderdag heb ik weer een CDJ2000 tot mijn beschikking dus ga ik het testen.
Larske    posted on 14-03-2013 22:39
En opgelost! Ik krijg nu gewoon netjes 1 album te zien i.p.v. bij een album van 18 tracks ook 18 keer het album.
Ywe    posted on 18-03-2013 16:41
Dat doet itunes ook, dus daar heb ik 'album artiest' ook altijd leeg of diversen staan

This is an old Topic

No new postings for 4.437 days.
 Post CommentThat would be 147.9 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

158 Users online: 15 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 47.008
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.759