probleem met exporteren rekordbox
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robgerrits25    posted on 07-03-2013 13:29
Hallo

ik heb een probleempje met rekordbox 2.0.3 ik heb namelijk een afspeellijst gemaakt met cuepoints erin, asl ik dan naar afspeellijsten ga en ze dan wil exporteren naar mijn usb krijg ik een voortgangsbalk. deze werkt ie ook netjes af maar als ik dan op mijn usb kijk of hem in de cdj stop zegt ie dat de usb leeg is, als ik dan nog een keer de afspeellijst exporteer staat er dat er al een afspeellijst bestaat met die naam of ik deze wil vervangen. en of ik nou ja of nee doe de usb stick blijft leeg... kan iemand mij de oplossing vertellen?

gr rob

What do you think about probleem met exporteren rekordbox ??

Vote :   

Gerdo    posted on 07-03-2013 14:09
Als je op je CDJ op de USB knop drukt dan kun je kiezen wat je wilt openen op je USB, als je dan playlist aanklikt moet je playlist daar bij staan.
maarten_geurts    posted on 07-03-2013 16:55
Je usb is waarschijnlijk niet FAT geformatteerd en dan werkt t niet vlgs mij. Ff opnieuw formatteren en opnieuw proberen.
robgerrits25    posted on 07-03-2013 17:14
Nou het probleem is dat er wel bestanden op hebben gestaan die vanuit rekordbox geexporteerd waren. hij kan dan toch niet ineens terug springen om het maar zo te noemen? ik heb het geprobeerd maar er staat dat er geen bestanden op de usb staan
maarten_geurts    posted on 07-03-2013 20:02
kun je wel nog andere bestanden op de usb zetten? Foto's oid? Mss is de usb defect.
ElVrieso    posted on 07-03-2013 21:17
En anders evengoed even formatteren en opnieuw proberen. Misschien ook Rekordbox even opnieuw installeren.
Bruno de Vries - @djelvrieso
robgerrits25    posted on 07-03-2013 21:22
Ik kan gewoon mp3 bestanden en foto's en video's erop zetten. ik heb straks de oude versie erafgegooid van rekordbox, deze had ik gedownload om er vast kennis mee te maken toen vanaf de cd geinstalleerd maar hij wil nog steeds niet exporteren. ik heb zelf ook al een map contents aangemaakt ikdacht dat dit misschien verschil konmaken maar ook niet... ik heb de usb nog niet geformatteerd maar dat zal ik morgen wel even proberen.. in ieder geval alvast bedankt voor het meedenken Happy, laughing
robgerrits25    posted on 11-03-2013 11:13
Het probleem is opgelost, geen idee wat er is gebeurd, ik denk een mirakel want ik kan alles weer gebruiken heb er verder niets mee gedaan maar toch bedankt allemaal!

This is an old Topic

No new postings for 4.445 days.
 Post CommentThat would be 148.2 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

155 Users online: 23 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 50.238
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.723.190