ik heb een probleempje met rekordbox 2.0.3 ik heb namelijk een afspeellijst gemaakt met cuepoints erin, asl ik dan naar afspeellijsten ga en ze dan wil exporteren naar mijn usb krijg ik een voortgangsbalk. deze werkt ie ook netjes af maar als ik dan op mijn usb kijk of hem in de cdj stop zegt ie dat de usb leeg is, als ik dan nog een keer de afspeellijst exporteer staat er dat er al een afspeellijst bestaat met die naam of ik deze wil vervangen. en of ik nou ja of nee doe de usb stick blijft leeg... kan iemand mij de oplossing vertellen?
gr rob
What do you think about Probleem met rekordbox ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.446 days. Post CommentThat would be 148.2 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.