Traktor Scratch A6 doorverkopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

StefanWeso    posted on 07-03-2013 09:53
Ik wil mijn Traktor Scratch Pro A6 timecode software verkopen, inclusief timecode vinyl en CD's en Audio 6 interface.
Dit wil ik doen aangezien ik de Audio 10 heb aangeschaft, zodat ik hier verder mee kan draaien.

Is het dan mogelijk om de timecode pakket (incl. software) door te verkopen, zodat die de gehele pakket opnieuw kan installeren? Ik wil Tracktor scratch uiteraard op mijn eigen PC behouden. Kom ik dan niet in de knoei me de key code?

Alvast bedankt! Happy, laughing

What do you think about Traktor Scratch A6 doorverkopen ??

Vote :   
cross-over    posted on 07-03-2013 10:08
Ja je kan je software doorverkopen ? mits je maar jouw eigen kopie?n verwijderd.
dus je mag niets op je eigen pc houden van wat je verkoopt.

klik hier voor meer info.
http://soundcloud.com/lau-daniels
_Ivan_    posted on 07-03-2013 10:23
De software moet je ook van je computer verwijderen en de serial van Traktor Scratch moet je ontkoppelen van jou NI user account. Je kunt hier een speciaal formulier voor aanvragen die de nieuwe eigenaar van het pakket samen met jou kan invullen. Deze kun je dan per e-mail verzenden naar NI en dan kan de nieuwe eigenaar gebruik maken van de serial.
Feel&.Celebrate.Life!
StefanWeso    posted on 07-03-2013 10:42
@_Ivan_?? Hoe kan ik dit formulier aanvragen?
FASA    posted on 07-03-2013 11:29
Poster: StefanWeso
Ik wil mijn Traktor Scratch Pro A6 timecode software verkopen, inclusief timecode vinyl en CD's en Audio 6 interface.
Dit wil ik doen aangezien ik de Audio 10 heb aangeschaft, zodat ik hier verder mee kan draaien.

Is het dan mogelijk om de timecode pakket (incl. software) door te verkopen, zodat die de gehele pakket opnieuw kan installeren? Ik wil Tracktor scratch uiteraard op mijn eigen PC behouden. Kom ik dan niet in de knoei me de key code?

Alvast bedankt! Happy, laughing

Is het mogelijk, zeker. Is het legaal te doen zonder de formulieren hierboven beschreven? Nee maar dat is een keuze die aan jou is Winking my eye
www.soundcloud.com/nick-janssens1
cross-over    posted on 07-03-2013 11:55
http://soundcloud.com/lau-daniels
StefanWeso    posted on 07-03-2013 13:12
@cross-over Dank je wel! Nu is alles duidelijk! Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.451 days.
 Post CommentThat would be 148.4 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 24 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 32.356
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.840.815