You can install Live on two of your own computers (Mac, PC or both) if you have registered your serial number on our registration page and you will not be using both computers at the same time.
If you want to run Live on several machines simultaneously, or if your personal hardware set-up includes more than two computers, you can purchase each additional license for half the price of a standard full version.
Poster: Luxx
je krijgt dus hetzelfde probleem als dat je hebt met Logic. als er meerdere mensen dezelfde licentie gebruiken EN tegelijkertijd gebruiken dan kan het zijn dat die licentie gebanned word.
Poster: bambamstudio
is geen misbruik, zijn hun igen regels..... Traktor mag je ook op meerdere systemen installeren.
Ik gebruik ??n licentie op mijn Windows en Apple, ook tegelijkertijd en draait gewoon zonder problemen. Dat deed ik al met 8, nu met 9 al weer een tijdje en ben niet?gebanned.
kan wel 100 redenen opnoemen, bijvoorbeeld live met twee laptops
Poster: Dolivieira
Standaard 2. Maar als je meer wil kan dat door ze te mailen met je aanvraag dat je er meer wil hebben. Heb ik met live 8 ook gedaan.
Poster: Blackaround
Dus met 2 mag je ze ook tegelijkertijd gebruiken? ik thuis producen en vriend thuis op het zelfde moment?
Grtz!